Sjongejonge, goed bezig. Zelfs typen is moeilijk..
''dat ik niet zal kunnen slapen.''
_Lisette
Geplaatst: 07-06-11 23:11
Mandyy schreef:
Haha, je bent verslaafd!
nou soms. xd ik kan wel een week zonder maar als ik er eenmaal achter zit moet ik moeite doen om er weer af te komen. xd trouwens, ik zoek nog een leuke vliegendeken maat 125 onderlengte.
goedemorgen [: het is vandaag echt oliebol voel me niet zo lekker maar ga wel naar school een dikke engelse repetitie
en heb vandaag gym was gisteren iemand zo leuk om mn gymschoenen buiten neer te zetten en vergeten om ze naar binnen te doen = doorweekte gymschoenen :S
goeedemiddag. heel snel uit school gefiets. toen de paarden van Linda gedaan vond het eigenlijk best wel eng, die dingen zijn iets van 1.90 meter en super sterk toen hooi gepakt voor vanavond en stallen gemest. daarna naar de dierenarts, morgen worden D&M geënt [: vanavond eerst de paarden van Linda terug doen in de stal en daarna oppassen bij mijn tante.
hoihoi, ik voel me echt poedersuiker! Misty krijgt steeds minder haar aan haar kont, het zit nu ook al tussen haar benen, heb het een beetje gewassen en alle stront enz weggehaald. Heb haar nu even appart gezet morgen komt de da enten en bij misty kijken, voel me hier echt niet prettig bij en kan niet op internet vinden wat het is. :S
Lies; mn ma vind het wel goed, pa heb ik nog niet gesproken en mooie foto's danique [:
ik ben klaar met eten en ga zo nog even gitaarspelen rond half 7 naar lies en dan RifRaf en Whitney binnenhalen hopen dat het nu beter gaat als vanmiddag
dagdag. ben er weer we kwamen in de wei en ze gingen mekaar opjutten dus het was 1 grote rennende kuddeding en toen gingen we de manege weer in, vragen aan iemand die R & W wat beter kent en die legde het ons uit en toen kwamen ze wel beesten op stal gezet, voer gegeven toen nog even langs Dawn & Misty nu heel snel omkleden en oppassen