Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yamcha schreef:En soms denk ik wel eens dat je een betere band met een paard/pony krijgt als je er veel mee omgaat, en van alles mee doet, dan wanneer je er alleen maar op rijdt...
Jelleee schreef:Yamcha schreef:En soms denk ik wel eens dat je een betere band met een paard/pony krijgt als je er veel mee omgaat, en van alles mee doet, dan wanneer je er alleen maar op rijdt...
Idd, klopt. Als je veel met hem samen bent, lekker knuffelen, poetsen, wandelen, grondwerk, etc. word je band met hem enorm sterk.
Als je hem 1 keer per dag uit de wei haalt, zadelt en een uurtje rijden, is je band beslist minder.
Jelleee schreef:Wat me opviel in het profiel van een bokker, was dat er bij rijfoto's van haar op d'r verzorgshet een zinnetje stond.
''Ik weet dat ik te groot ben dus ik hoef er geen commentaar over''
Was met stomheid geslagen, omdat ze DOOR gaat met rijden OOKAL WÉÉT ze het zelf.
Ze zet het er notabene zelf bij!
*mompelt iets onverstaanbaars en telt tot 10*
Yamcha schreef:Daat is geen paardenliefde. Dat is paardRIJliefde.
En vooral een hoop egoïsme imo.
merrieveulen schreef:Yamcha schreef:Daat is geen paardenliefde. Dat is paardRIJliefde.
En vooral een hoop egoïsme imo.
dat is het in ieder geval zeker...
maar wát gaat er in zo'n hoofd om van zo'n kind, ik bedoel, je wéét dat je TE groot bent, het is daarmee dus logisch dat het dier er last van heeft, of in de loop der tijd gaat krijgen. zou zo iemand nou geen vreselijke gewetenswroeging hebben? ik zou mezelf haten als ik zo ten koste van mijn dieren te werk zou gaan.
_Knorretjuh_ schreef:hmm,, door deze topic twijfel ik of ik ook nog op mijn verzorgshetje pas
zou ik nog op mijn verzorgshetje passen?
(ik rijd hem niet zo vaak 1x per week ofzo soms wat vaker soms ook helemaal niet)
ik ben ong 1,50 en weeg 35 kilo
en mijn verzorgshetje is 1.02 groot en is stevig gebouwd