Ahh, super scahttig Ik zou ook zo graag een klein ruitertje voor mijn dametje willen hebben! Leuk ook bitloos, dat is zo'n mooi hoofdstelletje van boomloosrijden zeker??
Jaa is echt leuk ! Ja dat is het alleen trekken de bakstukken op omdat ie eigenlijk iets te groot is.
Tancreda4
Geplaatst: 15-11-09 23:34
Mijn shetpowny ook nog eventjes!
Als babysitter van ons net afgespeende veulen
En ja, honderduizend kilo te zwaar, maar ze staat nu op stal, kunnen we het voer wat ze binnenkrijgt beter in de gaten houden, en ik hoop haar weer wat vaker in te kunnen spannen.
Hier mijn shetlander hengstje van 75cm. Cartouch Van D'hoge Wei. Hij is nu 1jaar en 7maand oud
jolandje
Geplaatst: 05-12-09 11:05
ach, wat een schattig klein druppie
xJasmijn
Geplaatst: 15-12-09 20:25
Wat een schatjes zijn het toch allemaal he!
Binky_Zephyr
Geplaatst: 15-12-09 20:58
hoi .. ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een zwaar verwaarloosd shetland hengstje gekocht .. hij was bijna 3 jaar .. ik heb hem helemaal op geknapt en een beetje vertrouwen in de mens gegeven.. omdat ik een rijpaard wou kopen heb ik besloten een goed tehuis voor hem te zoeken, mensen die meer met hem zouden doen en dat is me gelukt .. hij verkocht aan een bokker... helaas nu 3 maanden later is hij erg vervelend geworden hij breekt uit, laat zich niet vangen en meer van dat soort dingen. hij is nog steeds hengst maar ze willen er niet meer geld in stoppen omdat hij al zoveel geld heeft gekost. ze zijn nu dus op het punt gekomen om hem te verkopen.. ik heb altijd gezegt : als hij ooit verkocht moet worden koop ik hem terug. en nu is dat punt dus aangebroken 29 dec komt mn kleine weer terug !!
zijn naam is zephyr V. la mère anne ! het is een zwart shetland hengstje van bijna 4 jaar oud. hij meet rond de 1,05.
hier de foto`s
Van lelijk eendje ..
naar Black Beauty
jolandje
Geplaatst: 15-12-09 21:19
heb ook nog een paar lieve koppies de eerste is celine en de tweede is joanna