Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Antheman schreef:Jullie verhalen over ouders die achteruit gaan, vind ik nog iets te moeilijk. Ik heb net mijn moeder verloren na een hevige strijd.Dus ik schiet snel door de teksten heen, wil dat eigenlijk allemaal niet weten
IngridM schreef:Antheman schreef:Jullie verhalen over ouders die achteruit gaan, vind ik nog iets te moeilijk. Ik heb net mijn moeder verloren na een hevige strijd.Dus ik schiet snel door de teksten heen, wil dat eigenlijk allemaal niet weten
ja kan ik me voorstellen, het is bij jou allemaal nog zo vers.......Ik heb het ook maar even half gelezen omdat ik dat allemaal nog ga krijgen. Vader is vroeg dementerend en gaat best snel achteruit.
Ik steek mijn kop niet in het zand hoor maar soms is dat gewoon ff moeilijk.
Klinkt als een fijn ritje met Vliegje!
Kanniet; drinkt ie nou uit het flesje hahaha
Oh wat leuk van het schaap zeg !! Doen schapen dat vaker ?
En jij ook lekker gereden!
Veel plezier met je les Jecco Ellen!
Ulfeino noemt muggen neven ? Nou dan heb je in de zomer een grote familie. Hoop dat je niet bij alle neven op verjaardagsvisite moet ?![]()
![]()
Overigens maakt mijn Alf niet zoveel geluid, behalve naar zijn chickie hahaha
Weten jullie of er trouwens shetlandhalster zijn die compleet aan alle kanten met bont ofzo zijn bekleed ? Alf krijgt heel erg veel kale plekken op zijn hoofd van het halster, vliegengeval en graasmasker. Of een andere oplossing ?
Antheman schreef:Ulfeino schreef:Antheman: kan ik me heel goed voorstellen hoor, ik vind het altijd wel fijn om het even van me af te schrijven.
Fijn dat vliegje het zo goed doet.
Vooral blijven schrijven hoor![]()