Ga huiswerk maken Offff.... Ga lekker een fietstocht maken met iemand , met een picknickmand mee Of ga naar Pretty (in je eentje ja ) Heb je andere huisdieren? Ga een shootje met ze doen ga je ijsjes verkopen voor 100 euro per ijsje Ga iets schoonmaken/invetten Ga uitzoeken wat je kan verkopen
ruim je kamer/klerenkast op, die is heel goed voor mij
Anoniem
Geplaatst: 27-03-11 14:21
liedje schrijven-kan ik niet. huiswerk-al af. fietstocht-met wie? [naam]-kan best maar ik heb er niks te doen want funny kan niet alleen achterblijven. shoot-ik heb alleen erg oninterresante vissen ijsjesverkopen-ben niet aangekleed en nee, Ebay is geen oplossing schoonmaken/invetten-dat wat ik mag en kan schoonmnaken ligt bij [naam] verkopen-ik heb niks wat ik kan verkopen. kamer-die is in de verbouwing, er staat een bed en een hoop paasei die niet van mij is waar ik af moet blijven, meer niet.
_Lois_
Geplaatst: 27-03-11 14:22
Ga je mooiste foto's uitzoeken en maak een collage Ga van elke maand een collage maken Ga van een heel jaar een collage maken Ga lekker in de zon zitten Ga een grote kamer schoonmaak houden
En anders ga je er gewoon niet aan denken dat je je verveelt en gewoon lekker niks doen
Je moet echt blij zijn dat je niks te doen hebt eigenlijk als ik zou zeggen tegen mn ouders dat ik me verveel , zouden ze zeggen: Dan ga je maar naar je huiswerk voor komende week kijken En dan zeg ik dat dat niet leuk vind , en dan zeggen ze ja , dan moet je het niet aan ons vragen
Wou vanmorgen lekker een buitenritje maken,op de terugweg schoot Vodje op hol,vloog ze een weiland in,bijna een boom en paaltje geramd,in volle galop richting de straat,daar vielen we samen.