ponieszlover schreef:Kan je nog op Aad rijden leine?
Nee ik ben te lang

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xMonsterr schreef:iemand enig idee hoe je steigeren af kunt leren ?
want steeds als ik m'n pony longeer en er komt een zweep bij gaat hij steigeren.
dat is bij zijn vorige eigenaar aangeleerd dat als er een zweep bij hem is dan gaat hij steigeren.
met rijden gaat het wel goed, maar longeren is echt een ramp en ik kan hem ook niet losgooien in de bak, want die is bevroren.
en hij moet toch zijn energie kwijt dus longeer ik hem op het land.
maar daar zet hij drie stapjes - gaat graven - gaat eten - zweep - meneer loopt door en geeft bok en steiger.
JudithO schreef:Mensen, wat hebben jullie afgelopen dagen vreselijk veel gekletst!
Ik lees vanaf blz. 29 bij, anders komt het nooit af!
Zag allemaal leuke foto's voorbij komen!
Hannemarie, steigeren tijdens het omdoen van het hoofdstel hoort niet! En als ze het sinds kort doet, is er iets mis. Even goed opletten waar het misgaat!
En mensen, je gaat toch serieus geen ei op het hoofd van je pony kapot slaan? Misschien moet je eerst eens zoeken naar de oorzaak!
En wel veel onzin posts...
Floris, wat leuk dat je er 1 bij krijgt!!
Morgen lees ik weer verder!
buster4ever schreef:pff zo ik ga morge ofzo wel terug lezen al die pagina's...
hoe is t meiden??? alles goewd? hoe is t met jullie shetters?
die arme poown van mij had helemaal ijsklompen aan ze beentjes hangen aan ze sokken(zit nu serieus t denken over knippen).... meneer renzo wou vandaag niet stilstaan kon hem wel vermoorde vandaag....dus heb t na kwartier klote in de sneeuw en t vreselijk koud hebben maar opgegeven om t gaan sleeen met renzo...
morgen komt veearts renzootje enten t arme zieltje...
JudithO schreef:Goedemorgen!
Zo, nu weer verder bijlezen vanaf blz. 36:
Leine, leuk sleeën! Jolly kan het sinds kort ook, 1 keer gedaan, maar we willen het rustig opbouwen. Hij is pas 3, dus nog jaaaaaaaaaren te gaan!
Monster, maar zoals ik gelezen had kwam er al hulp bij om het steigeren op te lossen? Ga alsjeblieft niet met eieren gooien of slaan..
Ik snap echt niet dat mensen zoiets aanraden, het heeft zelfs een aantal keer in de Penny gestaan! Zijn die mensen nou echt zo dom of ligt dat aan mij?![]()
Ik lees dat mensen sokjes en staarten knippen om het ijs eruit te halen? Ik laat het altijd gewoon zitten, smelt vanzelf wel weer en ze hebben er echt geen last van. Anders moet ik hun neuzen, oren, buiken en ruggen ook gaan bijknippen, dan houden ze geen haar meer over!