Leuke nieuwe aanwinst, LADPR! Snoezig koppie, kan ook mooi lopen zo te zien
Buckje
Geplaatst: 08-03-10 19:06
Haha mijn spul is altijd snel weg omdat het niet duur is en vrijwel allemaal nieuw of zeer weinig gebruikt. En veel mensen kunnen een hoop voor de kleintjes niet vinden.
JudithO
Geplaatst: 08-03-10 19:07
Klopt, spullen voor de kleintjes zijn behoorlijk lastig te krijgen helaas. Vooral de wit leren halsters, terwijl die op de keuringen van het NSPS verplicht zijn... Die bestel ik altijd via internet, maar ik heb nog nooit een goed passende gehad. Doodziek wordt je ervan...
Staat in me topic die net hier ook geplaast is! Op EA te koop
LADPR
Geplaatst: 08-03-10 20:18
Barbalala: Haha hij is dus ook inderdaad naar de drank vernoemd, heel verhaal zit er aan vast.
Dank je judithjuhh, hij loopt inderdaad super. Hij houd zonder problemen Jimmy bij in een drafje al! Witte keuringshalster kocht ik altijd bij jan borneman, die ook altijd op de keuringen staat.
Lot verkoopt gewoon altijd haar nieuwe spullen haha.
Stoute Pako weer zo te zien!
We hebben Campary net opgemeten was bang dat ie al rond de 80 cm zou zitten maar hij is dus maar 73 cm! Ikke helemaal blij want ik hoop dat hij ongeveer het zo groot als Jimmy word.
Haha je wilt niet weten hoeveel die dekens kunnen hebben dingen zijn oersterk!! Kijk had ik nu een BR dekentje op waren ze allang kapot geweest. Maar dat is de rede dat ik Bucas dekens het meeste gebruik.
Buckje
Geplaatst: 08-03-10 20:45
DeEiken schreef:
Ahh Lieselot ik wil je rondgenaaide leren halster. Waarom heb ik m'n geld nu net uitgegeven aan onderleggers.
Omdat je maaike moet sponseren ?
die rondgenaaide mag weg voor een 10tje
Kaisa
Geplaatst: 08-03-10 20:47
Buckje ziet er zo op de foto's trouwens niet zo heel happy uit met zn nieuwe maatje
Borisje
Geplaatst: 08-03-10 20:48
Echt? Waarom zeg je dat? Excl. of incl. verzendkosten? Nou moet ik m'n moeder helemaal overhalen.
Jaa ik moet maaike sponsoren
(enne Johnny's BR deken is nog steeds heel, vind het alleen wel een wonder dat Boris z'n deken nog heel is, mensen denken vaak dat Boris gemeen is, maar Johnny is veel sluwer, die bijt snel als je even niet kijkt )
Laatst bijgewerkt door Borisje op 08-03-10 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Borisje
Geplaatst: 08-03-10 20:48
Kaisa schreef:
Buckje ziet er zo op de foto's trouwens niet zo heel happy uit met zn nieuwe maatje
Idd vooral op die 2e foto, dat koppie. Arm beest.
Buckje
Geplaatst: 08-03-10 20:49
Buck is er ook niet zo heel happy mee, want tja ze hebben nog constant ruzie..
Ik denk ook dat het mede komt dat Pako niet zo lekker in zijn velletje zit nu met die luizen en zich afreageert. Daarom kijk ik het nog even aan.
Buck word ook beschermt door een grote vos shetlander merrie op het land, mede daardoor gaat het ook steeds een stukje beter. Pako is namelijk dominant en wil duidelijk de baas over alles spelen.
Gaat het voor het span dan wel goed? Ben ik een beetje bang voor met de mijne, dat ze net zo gaan klieren voor de wagen.
Kaisa
Geplaatst: 08-03-10 20:52
DeEiken schreef:
Jaa ik moet maaike sponsoren
Als je me écht wilt sponsoren: heb nog 2 boxen vol met onderleggers Hoop dat ik het meeste weg 'krijg'. Wat niet weg wil dat gebruik ik zelf Arme Ginger heeft maar 2 setjes (oeps: 3, moet er nog 1 voor haar reserveren die met die delfsblauwe print )