Ik ben al 4 dagen niet meer online geweest! Ö Heb het heel druk gehad en veel bij de paardjes geweest.
@Jitske: Superleuke deken hoor! @Danique: Dat plaatje haha
Vandaag heb ik met Goof weer gelangelijnd sinds heel lang geleden! Hij was superbraaf en ik heb het idee dat hij steeds relaxter gaat lopen! Ben echt trots op hem, binnenkort een keer foto's maken als ik aan t trainen ben.
Hebben jullie nog wat leuks gedaan met jullie shetters vandaag?
@Danique: de eerste keer ben ik gewoon achter goof gaan staan, toen had hij zijn tuig al wel om hoor trouwens. En gewoon gezegd : 'stap' en toen ging hij stappen, en eerst gewoon over de hoefslag om een beetje te wennen even en dan steeds meer oppakken en figuren enz. gaan sturen. En hoe vaker je oefent hoe meer ze op ten duur kunnen, met Goofy ben ik nu bezig met de stelling, hij loopt nu netjes aan de teugel en kan ook netjes draven nu. Dus nu aan de stelling werken en straks gaan oefenen met wijken en schouder binnenwaarts enz. Eigenlijk gewoon Dresuur aan de lange teugel. Superleuk vind ik het, en goof ook
@ Linsey: Ik heb ook gelangelijnd Alleen Angie was chagrijnig,en ik kan even niet rennen,dus ze mocht niet harder dan stap. Dus toen heb ik gelongeerd,ging goed