weet niet hoe ik het voor elkaar krijg maar iedere avond ligt hij vol met rotzooi

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:Lilly toen ze nog braaf was, en helemaal klaar voor vertrek ;
Ja ze heeft halster om, ik heb geen passend hoofdstelletje voor haar nog...
Na dat ze ontsnapt was terug in de wei super trots staan![]()
wendyP schreef:ben ik weer, heb net een uurtje een krabbel naar een vriendin gestuurt
lottex schreef:Profiel is klaar
wil wel nog veel foto's er in, maar dat is voor later, in grote lijnen is het eigenlij af
wat vinden jullier ervan?
FlorisSam schreef:Dat is zoo leuk die penny topics
Rhine_ schreef:Dat meisje kan wel passen op een shet ze is pas 11.
_Lois_ schreef:Rhine_ schreef:Dat meisje kan wel passen op een shet ze is pas 11.
Ligt natuurlijk ook aan de shet en alles he?
[ITP] Lotus - Pretty in pink!
Pony van m'n nicht , heb er ook weleens opgereden
Kimmiee19 schreef:Oeh Oeh
Heb vandaag Karin en Gwen een nieuw kunstje geleerdNatuurlijk zaten ze aan een halstertouw maar die heb ik er afbewerkt. En ja op de foto kan je zien dat ze een buikje hebben (A) Op 16 maart is Karin uitgerekend en op 29 maart is Gwen uitgerekend
![]()
Karin op het blok
Gwen op het blok![]()
Elliinee schreef:6![]()
xMonsterr schreef:eentje met
i love ( love in een hartjes vorm net zoals dit t-shirts met i love ny ) blacky
Kimmiee19 schreef:Oeh Oeh
Heb vandaag Karin en Gwen een nieuw kunstje geleerdNatuurlijk zaten ze aan een halstertouw maar die heb ik er afbewerkt. En ja op de foto kan je zien dat ze een buikje hebben (A) Op 16 maart is Karin uitgerekend en op 29 maart is Gwen uitgerekend
![]()
Karin op het blok
Gwen op het blok![]()
Mandyy schreef:Leine, leuke foto's! Je avatar is ook lief!
wendyP schreef:wat gaan jullie vandaag doen?
TheJokerr schreef:dat wel ja! hoop dat prinz een beetje braaf is met longeren, heeft hij nog nooit gedaan
wel fijn is dat hij voor de kar loopt en dus goed de stemcommando's al kent!