Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
whissie schreef:Ik ga weer!
En anne, als je niet de dingen hebt die garmana zei de je nodig hebt, kun je het ook eerst simpel met halster en touw gaan proberen hoor!
Garmana schreef:whissie schreef:Ik ga weer!
En anne, als je niet de dingen hebt die garmana zei de je nodig hebt, kun je het ook eerst simpel met halster en touw gaan proberen hoor!
Had ik haar ook al verteld'Ga haar binnenkort helpe met grondwerk
liekieJ schreef:Hey Garmana! Al een tijdje niet meer gesproken zeg! Gaat het alweer een beetje tussen jou en je vriend?
Garmana schreef:liekieJ schreef:Hey Garmana! Al een tijdje niet meer gesproken zeg! Gaat het alweer een beetje tussen jou en je vriend?
Ja wat is goed.. Heb nu ontiegelijke ruzie met hem.. Wil echt nix meer met hem te maken hebben klinkt heel bot maar hij heeft echt dingen tegen me gezegd die me gekwetst hebben en die niet door de beugel kunne.. Dusja maar verder ben ik alweer helemaal blij.. Ik denk gewoon niet meer aan hem pompiidom
liekieJ schreef:Leuk hoor! De volgende keer kan je beter bij imageshack.us uploaden, daar krijg je ten eerste geen lettertjes, en ten tweede gaat de kwaliteit minder achteruit!