Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Mira283 schreef:Pip is schraal onder zijn vacht vindt ik. Wel een hooi buik maar de rest is allemaal vrij dun. Hij is ook zijn spieren kwijt. Dus een puntig kontje en heupbotten die ik voel. Zal ook een stukje training zijn. Lusteloos is ie niet meer na de wormenspuit. Kuurtje zandweg heeft ie ook gehad. Schone darmen heeft ie nu wel hoop ik haha

Toen Ayla en ik afgelopen keer bij Wolfheze reden lagen er zelfs van die harige Schotse hooglanders langs het pad te slapen

Alleen ronde vormen zoals grote sierstenen en rond gesnoeide boompjes vind hij maar niets, sufferd.
Dat zijn jonge (eenjarige) koeien.
Heel fijn tuig en ik vind kunststof echt ideaal, wil nooit meer anders. Kussens zijn wel aan de harde kant.. maat heb er nu een fijne onderlegger onder van Imperial Riding die de druk goed op vangt en verdeelt.
Wij noemen dat gewoon kalveren volgens mij, ik sta op stal naast een koeienboer waarvan zijn kalveren bij ons op het erf staan en ik heb nog nooit van pinken gehoord
Maar daarom kijken onze pony's dus niet op van koeien haha.