goodafternoon [: ik heb geen hw voor morgen en ik ga zo foto's maken van 2 meisjes van de manege (NinaHeutink & lottehammer op bokt) hun les begint om half 6 dus ik moet zo even een beetje opschieten ;P
doei
Anoniem
Geplaatst: 06-06-11 17:07
_Pretty schreef:
En je hebt nog nieteens een pony ?
Vind het beter dat hij eerst de wei regelt,en dan pas een pony koopt. Als het andersom was,had hij mooi een probleem als hij geen wei had
Haha, idd, Eerst weiland dan pony, Anders is het knap banketstaaf ja. Maar ik vind het ook niet erg als ik nog een maand ofzo moet wachten op een pony, Ik ben blij dat weiland zeker is, en ik zou toch eerst nog alles na moeten kijken en grasmaaien ( staat nu heeeeel hoog) en ons pap moet heel de paaltjes nog lager slaan, (staan te hoog nu)
Anoniem
Geplaatst: 06-06-11 17:29
Gras liever niet maaien,zeker niet met een shet! Als je het gras gaat maaien wordt het fructaangehalte in het gras juist extra hoog,en dat is een van de gevaarlijke dingen voor Shetlanders (vergroot de kans op HB) Als het hoog staat,kun je beter met mobiele weideafrastering kleine stukjes afzetten.
verdeurie Lois zou mee in haar spaanse prinsessenjurk naar Dawn piest ze zichzelf er net helemaal onder (ze had geen luier voor) dus zeg maar doei tegen de leuke foto's
maar ik kan de hele week niet meer 's avonds heen dus nu duurt het nog langer. wil ik in mn eentje gaan heeft iemand mn oplader uit het stopcontact gehaald en is dus de batterij van mn camera leeg getsie, heb een pesthumeur!