Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ponieszlover schreef:Straks buitenritje....![]()
Elliinee schreef:Jaa d8 ik al
Morgen moet ik helpen op de open dag op school
TheJokerr schreef:hoihoi!
zoo even bijlezen!
heb weer een 9.5 voor mijn koken gehaald vandaag
supertrots op mezelf want het smaakte nergens naar
ik had na school toch echt even een hartstilstand!!, ging langs lucky, dag nou dan pak ik lilly even en gooi ik die los, ik had lilly gepakt en in de losgooiwei gezet, ik ging even naar achter zweepje pakken, en toen GEEN LILLY
Ik schrok me de pleeuris en begon al super wanhopig te huilen, ik had helemaal geen snoepjes/zakjes bij me om dr te lokken, stond ze bij de hengst.. die helemaal flipte en door het hek begon te drammen, rende ze helemaal weg naar dat erf en ik dacht nooooh ze rent straks echt de weg op en ik krijg allemaal de schul! ik haar terug gekregen naar het erf van de zoon van de baas, in de tuinstaat ze daar rustig te eten, ikprobeer ondertussen eigenaar te bellen, kreeg ik em niet te pakken, ik dacht dit gaat me nooit lukken! dus ik pak zo lilly's staart vast zodat ze niet wegkon,, ik dacht ja, nu haar manen het lukt je wel sanne!
ik manen gepakt ( gelukkig trapt lilly niet en is ze vrij kort dus dat ging wel.. En toen haar halster vastgepakt, beloont met heel veel kusjes en bedankjes en knuffels, nouu ik was in paniek! ik was vuuurrrroood als een tomaat toen ik klaar was, ik kon wel janken als ik lilly kwijt was geraakt!!
Nu weet ik het zeker, ik laat Lillly NOOIT EN NOOIT meer alleen en los in die wei!!
Elliinee schreef:En mijn zusje past toch ook nog wel op pebbles of niet?
Kijk maar niet naar haar houding ofzow t was haar eerste keer op pebbles
FlorisSam schreef:Mandyy schreef:Had er niet naar gekeken, maar het is idd al uitverkocht. Vind wel dat ze me dat netjes hadden kunnen mailen.
Ooteman is nu wel druk met andere dingen,het is daar echt superdruk.![]()
Mandyy schreef:Natuurlijk zijn ze druk, maar dat was te voorspellen. Hadden ze rekening mee kunnen houden.
Het neemt niet weg dat het wel zo klantvriendelijk is om ook in drukke tijden de mail te beantwoorden.
Bij ons moet het binnen 24 uur, red ik ook niet altijd.. maar laat er nooit dagen over heen gaan.
FlorisSam schreef:Maar krijg jij zó veel mailtjes waarvan je het antwoord negen van de tien keer gewoon op de site kan vinden?
Ik ga waarschijnlijk bij EJ wat bestellen
lottex schreef:wauw![]()
ik zou echt zo hard in paniek zijn! bij ons is er nog een klein zijstraatje & dan zitten ze direct aan de grote weg...
ponieszlover schreef:Hooooi
Zow Sanne..schrikken
Net lekker bij Goof en Chita geweest, met Chita een heerlijk buitenritje gemaakt.
Daarna lekker met Goofy gewandeld.
Was lekker wel een beetje koud, maargoed de zon schijnt.
Emuline schreef:goedenavond
jeetje, meiden, ik kan dit niet allemaal bijlezen hoor !!!!! onvoorstelbaar!!!!
wat veel!
ik kom net terug van het werk,
een collega heeft fraude gepleegd met de kassa lades. al voor langere tijd,
heeft bekend enzo... die is nu dus op staande voet ontslagen.
is al een wat oudere vrouw. begin 50, maar altijd heel aardig, tot op de dag van vandaag.
ze werkte er al 25 jaar! Nooit verwacht!