hoihoi!
zoo even bijlezen!
heb weer een 9.5 voor mijn koken gehaald vandaag

supertrots op mezelf want het smaakte nergens naar

ik had na school toch echt even een hartstilstand!!, ging langs lucky, dag nou dan pak ik lilly even en gooi ik die los, ik had lilly gepakt en in de losgooiwei gezet, ik ging even naar achter zweepje pakken, en toen GEEN LILLY

Ik schrok me de pleeuris en begon al super wanhopig te huilen, ik had helemaal geen snoepjes/zakjes bij me om dr te lokken, stond ze bij de hengst.. die helemaal flipte en door het hek begon te drammen, rende ze helemaal weg naar dat erf en ik dacht nooooh ze rent straks echt de weg op en ik krijg allemaal de schul! ik haar terug gekregen naar het erf van de zoon van de baas, in de tuin

staat ze daar rustig te eten, ikprobeer ondertussen eigenaar te bellen, kreeg ik em niet te pakken, ik dacht dit gaat me nooit lukken! dus ik pak zo lilly's staart vast zodat ze niet wegkon,, ik dacht ja, nu haar manen het lukt je wel sanne!
ik manen gepakt ( gelukkig trapt lilly niet en is ze vrij kort dus dat ging wel.. En toen haar halster vastgepakt, beloont met heel veel kusjes en bedankjes en knuffels, nouu ik was in paniek! ik was vuuurrrroood als een tomaat toen ik klaar was, ik kon wel janken als ik lilly kwijt was geraakt!!

Nu weet ik het zeker, ik laat Lillly NOOIT EN NOOIT meer alleen en los in die wei!!