Je kunt het altijd proberen maar de kans dat je hengst er doorheen komt is klein. Zou tegen die tijd naar een fokker gaan die er goed kijk op heeft die kan zeggen of je kans maakt of niet. Pony kan wel goede papieren hebben maar als ie zo krom als een hoepel is komt ie er niet door
goeie morgen net even mest uit de paddock gehaald loopt die shet van me de hele tijd achter mijn lichtblauwe crocs aan XD ik geloof dat ik een paar voor hem moet bestellen hij is verlieft op die dingen
heb weer veranderingen aan me nicht: ze ligt nu sinds vanochtend op de Intensive Care. Ze houden haar nu 2 dagen in slaap. Om haar zo veel mogelijk rust te geven. áls ze deze twee dagen door komt, gaan ze haar maandag of dinsdag opereren, en dan hopen dat ze snel opknapt. Maar de artsen hebben nu al gezegd: elk uur dat ze door komt, is een geschenk. ze is dus heel hard achteruit gegaan. hoop echt dat ze dit red.
ja dat heb ik nou ook. ik maal alleen maar. en ik zal ook wel niet kunnen slapen vanacht. heb me telefoon standby staan. voor ... nou ja.. mocht het foutenboel zijn..
Ja, het is hier ook zo slecht weer.. net m'n friesje gereden toen het nog een beetje droog was.. toen ging ik met m'n kleine vriendje aan de slag, komt het met bakken uit de lucht :| hij houd niet zo van regen, word ie boos
Whaha wil je best helpen Emuline maar wel mn reiskosten vergoed
Ponys hebben hier vakantie. Morgen naar Soest daar kan Saar misschien staan gaan we even kijken en zondag gaan we op vakantie.
zosja24
Geplaatst: 15-10-10 21:17
nou mensen ben der weer hoor net de pony´s gevoerd me welsh is zo erg fell op ze brokken dat ik die shet van me elke keer apart moet voeren ik neem der wel dan de moeite voor maar je bent zo 15 20 min kwijt aan het wachten erop maarja dan zit je zo naar hem te kijken en dan denk je ook zo van ahh vandaag me kwpn paardje even laten staan zulk rot weer en een scooter zonder helm werkt ook niet mee... moren maar weer ze had een wond en die is zo goed als genezen dus ik ga het springen een beetje opbouwen met 30 cm ze moet maar eerst leren er rustig overheen te springen soms is het net een sneltrein