T_hijs schreef:Oke veel plezier ! en mag ik vragen hoeveel die deken kost?
32,95 In Shetmaten en 39,95 in paardenmaten.
Is van www.nika-paardendekens.nl,daar hebben ze best goedkope dekens (mijn shet regendeken was daar ook 35,-) zijn superfijn!
T_hijs schreef:Oke, even kijken.
Weet iemand hoeveel het kost om een shetlander s' winters bij te voeren? per shetlander.
Hangt af van het jaar.
Het ene jaar is er een slechte oogst doordat het te veel regent (dan is het hooi niet droog genoeg) en een andere keer is het te droog waardoor er bijna geen hooi is,dan zijn de prijzen heel hoog. Maar ik heb geen idee,want wij hebben kuil van eigen land,en we halen anders voor 15,- een aanhanger vol bij de boer,maar dat is een stuk goedkoper bij ons 
T_hijs schreef:Oke, Ik heb nu dit:
Grote baal hooi is €10,-
Shetlanders krijgen 4 plakken hooi per dag ( Is dat genoeg of teveel of teweinig voor 3 shetlanders?)
Grote baal hooi zitten 20/25 plakken in.
Grote baal doen ze 6 dagen mee
Ongeveer 100 dagen bij voeren.
100:6=17(naar boven afgerond)×10=170€ per winter.
kan dat kloppen?
Vind het wel weinig,4 plakjes hooi per dag.
Maar hangt ook af van de grootte van je balen. Mijn shet lust geen hooi 
Hooi!
Weet iemand wat je kunt doen tegen tintelende vingers?
Ik dacht dat ik te weinig suiker heb gehad,maar dan heb ik normaal ook hoofdpijn en ik heb net 3 glazen cola en een ijsje gehad,dus dat is het niet.
Weetje hoe lief,Angie loopt de hele dag heel lief met Vodje mee,omdat Vodje vanmorgen koliek had.
Normaal vind Angie Vodje eng (Vodje verdedigt haar voer best wel erg,en Angie heeft de eerste 3 jaar van haar leven alleen gestaan,dus die is heel erg onderdanig)