vanochtend toe ik wegging van bokt met Lois naar de ponys geweest. rond etenstijd naar de manege gegaan, en net weer terug (: strax douchen en dan naar een concert van Sela dus ik heb het lekker druk
wweeetjee vandaag ging ik met mijn nichtje en de poowns naar de hei en het was echt supeer leuk en heel veel foto's gemaakt ik ga zo een topicje maken als mijn camera is opgeladen, en weetje wat ik toen heb gedaan? daaar ben ik echt zoo trots op ik vanaf de dam rosie losgelaten, gewoon het halstertouw om haar rug dan niet losgeklikt ofzo, toen zijn we samen in draf helemaal naar het hek gerend en dat is wel tussen 50 en 100 meter in ofzo geen idee eigenlijk best wel een heel lang stuk en dat heeft ze gewoon heel braaf meegerent, en toen ging ze voor het hek staan wachten want ze was wel iets sneller als mij maar als ik harder ging rennen ging rosie in galop *trotsheidopmijnlieveshetter*
haha het was echt super leuk op de hei en op de hei staan allemaal grafheuvels (ligt niks in ofzo zijn gewoon heuveltjes) en daar gingen we de hele tijd op en af rennen, toen stonden we daarop kwam er een meegaa grote mooie trailer aan en wat kwam daar uit?
haha nee 2 super machtig mooie friezen en mijn mond viel open van mooiigheid dat ik zag want ik wil al mijn heeule leven een keer op een fries rijden ooohh en als mijn nichtje me niet tegen had gehouden was ik zo op die fries gesprongen.. ik heb er ook nog heel stiekem foto's van gemaakt en pepper ging heel schattig hinneken XD
ik vind ze allemaal vet leuk maar ik heb denk ik eigenlijk geen kans voor 3 omdat die echt te duur is, dus eigenlijk gewoon stemmen tussen 1 en 2 plz??
ik ga toch zeuren m'n ma zei oeeh wat duur ik zeg zo dat is goedkoop hoor voor zo'n paardrijbroek anders zijn ze wel in de honderd en je hebt nu nog 20% korting dus m'n ma zo oo toen liep ze weg XD ik moet ff tafel dekken waah ik heb honger @ brb
Hoii! Ik knip 1x per 2 maanden alleen de dode puntjes eraf,daardoor groeien ze juist sneller. Langelijnfoto's van Leine gezien,zag d'r goed uit. Lois gaat naar de EJ,IK WIL OOK BIJ DE EJ IN DE BUURT WONEN Danique is weer thuis en is bij de paardjes geweest,en gaat naar Taylor Swift,veel plezier Verzenden is idd 6,75 voor pakketten tot 10 kg.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 05-03-11 19:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga met [naam] naar Taylor Swift. (En met m'n [***] ofzo, weet niet, moet van mn ma terwijl ik naar de Jonas Brothers wel zonder begeleiding mocht ) Maarja zou niet weten wie ik anders moet vragen...
Anoniem
Geplaatst: 05-03-11 19:15
zie net dat de prijs van de deken 30 euro meer word dan dat hij zóu worden [***] boos...