Mandyy schreef:xMonsterr schreef:ik reageerde op ponieszlover. maar goed, we kunnen nu maar beter weer on-topic gaan.Dan snap ik niet waarom je mijn quote er in hebt staan. omdat ik daar gewoon op wou reageren ofzo.
xMonsterr schreef:omdat ik daar gewoon op wou reageren ofzo. Blijkbaar niet als het niet voor mij bedoeld was. Heb een VD-les ingepland staan.
Mandyy schreef:xMonsterr schreef:omdat ik daar gewoon op wou reageren ofzo. Blijkbaar niet als het niet voor mij bedoeld was. Heb een VD-les ingepland staan. Leukkkkk! Van wie??
TheJokerr schreef:Ik Ga groen doen welk profiel ga je groen doen ? sorry als ik erover heen heb gelezen.
Had ik jullie al foto's laten zien, van Arthur amanda en ashanti shootje op de hol?Arthur in rood etc.?
Leinearthur schreef:Had ik jullie al foto's laten zien, van Arthur amanda en ashanti shootje op de hol?Arthur in rood etc.?
Leinearthur schreef:Leinearthur schreef:Had ik jullie al foto's laten zien, van Arthur amanda en ashanti shootje op de hol?Arthur in rood etc.? nope ?