Nee dat is me oude bijrijdertje. Ze gaat af en toe mee om nog op de Tinker te rijden (Dit is Jordy he de Tinker, niet Tinkerbell ).
Mijn kleine topper gisteren Toutje was ook mee!Fan nr 1Tinkie losFan nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 en 11!Fan nr 12, 13 en 14Huissie toe!
Wat leuk!!ik wil ook nog zo graag met mn paarden t strand op!Morgen mag mn kleine Twinky mee naar school! hij gaat me helpen met lesgeven
Nee Tout had ook fans, maar konden niet in de buurt komen. Want Tout is altijd hyper Wat leuk Sanne dat je poown mee naar school mag!
oh verrek ik dacht serieus dat het tink was, hahaha is niet te zien op het filmpje hoor en leuke foto's natas!
Nog een filmpje dan Eerst krijg je Tout, dan mijn oom en dan een hele brave Tinkie met drie fans erachteraan!
Echt zo lief, dat ze daar gewoon, midden op het strand netjes blijft staan! En Tout doet ook goed z'n best!
Ik zou echt niet durven om m'n pony los te laten lopen!!ik denk wel dat ie me zou volgenecht heel leuk!!
ik ga lekker mn warme bedje in!morgen vroeg opstaan, want moet mn kleine Twinky wakker maken voor school hihi!slaaplekker alvast iedereen!
Hahahah Deboor Mijn papa belde mij ook; "Ehh ja, morgen gaan we naar het strand. En je tante neemt de hond ook mee. Dus nu vind ik dat wij jou hond ook maar mee moeten nemen, vind je daar van?".