Plekken in de oksels had ik ook als je niet goed aansingelt. Sinds ik hem strakker doe hebben we er geen last meer van.
Mowgli4
Geplaatst: 24-12-15 23:10
Mowgli heeft ook tuigonderleggers. Ook bij heb schuift alleen de borst onderlegger. Kun je volgens mij ook vrij weinig aan doen
Mowgli heeft weer wat nieuws ontdekt helaas Hij mag van mijn buurman elke dag even een paar uurtjes in het land lopen (lekker groot land waar in hij zich altijd even uitleeft). Maar nou heeft hij uitgevonden dat zijn dikke vacht de schok van het stroomdraad tegen houd. (Hij kreeg trouwens jeuk van zijn ontzettend dikke vacht). Dus nu heeft hij het draad van het land gesloopt. Hij keek me ook zo trots aan van, kijk baasje. Heb ik dat even goed gedaan!
Ik vond het wat minder, want ik mocht me verontschuldigen bij de buurman en alles maken. Gelukkig kon mijn buurman er ook wel om lachen gelukkig haha
NathalietjeB
Geplaatst: 24-12-15 23:13
Wat meer stroom op gooien dan voelen ze t ook met wintervacht en jeuk, en wintervachten met deze temperaturen is vaak luis
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 24-12-15 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt
SammyFloor
Geplaatst: 24-12-15 23:14
Jelleee Gave foto's! Mira283 Leuke kaart NathalietjeB Wat een vrolijke kaart Leuke oplossing hebben jullie! OneAndOnlyx Leuke foto claudiadvx Mooi tuig! LS_fotos Welkom! Wat jammer van Buck Mowgli4 Oh wat jammer
Ik wil straks 2 kleuren starten, wil ik 2016 wat starten voor de ervaring van het beestje en dan gaat het om verschillende locaties. Hij is snel gespannen namelijk dus daar haal ik alleen maar voordeel uit, hoe meer hij ziet hoe makkelijker hij word. Hij is al zoveel makkelijker dan hij was. We gaan niet voor de punten, we rijden gewoon in en uit in de proef.
Buck heeft ook dikke haartjes, heb er 200 gram opliggen. Had een halsdeken erop, maar die klotehengst op stal had hem helemaal bezweet hij bleef hem achterna en pakte hem flink dus was zeiknat en helemaal getrest, arm jongetje. Als mijn politieagent erbij in de paddock staat is er niks aan de hand, maar als hij eruit is... Voortaan Buck ook eruit halen.
NathalietjeB
Geplaatst: 25-12-15 00:09
Is 200 gram met wintervacht zoiezo niet veel te warm
Shottie rende laatst ook door het draad heen, draad zat om hem heen en hij gaf geen kik. Staat toch aardig wat stroom op .
Ik heb voor het eerst sinds tijden weer dat ik geen geschoren laarden heb of met dekens hoef te werken. Heerlijk zonder dat gedoe van dekens wisselen etc. Maar geschoren paardjes vind ik wel heel mooi altijd en netjes er uit zien maarja moet maar wachten tot voorjaar en zomer dat ik ze zie zonder het dikke haar. Ik weet wel hoe Melody eruit ziet zonder winter vacht maar Shot niet. Toen ik hem ophaalde zat hij al dik in het haar. Zo benieuwd wat er straks onder vandaan komt .
Ik ben nog opzoek naar mooi tuig voor mijn hengst Zwart of bruin maakt niet uit iemand toevallig nog een liggen? Maat mini /shet
NathalietjeB
Geplaatst: 25-12-15 09:07
Chabke schreef:
Ik ben nog opzoek naar mooi tuig voor mijn hengst Zwart of bruin maakt niet uit iemand toevallig nog een liggen? Maat mini /shet
Staan paar mini tuigjes op de fb pagina van shetlander en mini spullen te koop
Jorex
Geplaatst: 25-12-15 13:00
Ik ben ook reuze benieuwd naar hoe mijn Jorie uit zijn winterjas komt. Hij heeft alleen nu al veel losse haren wat mij wel zorgen baart. Straks even met Alex eruit in kerstsfeer.
Mijn pony's hebben niks gekregen. Chayton was met een pony aan het spelen. Toen hij mij zag stopte hij snel haha.
Ayla
Geplaatst: 25-12-15 16:00
Hier ook een aantal wortels, had een zak van 10kg gewonnen zondag dus was sowieso al een aantal dagen aan het uitdelen Sjors heeft 5 dagen 'kerstvakantie' gehad (op een wandeling na) vanwege het enten. Morgen ga ik weer mennen, maandag weer wedstrijd (vaardigheid)
Ben nog wel even met Boef bezig geweest, schoftje nogmaals om en ook het hoofdstel met bit. Daarna een begin gemaakt met het longeren, ook dat deed hij braaf. Hij is erg leergierig en wilt graag werken, heel fijn.
Mijn pony's hebben al bijna 3 weken vakantie. Na de kerst maar weer eens op gaan pakken.
Mowgli4
Geplaatst: 25-12-15 17:51
Mowgli heeft net zijn "3 gangen diner" gehad hahaha
Zijn voorgerecht was een lekker paardensnoepje Daarna kwam zijn hoofdgerecht met een nieuw hooinetje met hooi En als dessert kreeg hij een aantal worteltjes.