Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stal_HD schreef:Wha ik ga direct kijken waar ik sta. Heb trouwens nog steeds geen rekening ontvangen. Ook niet de catalogus, maar die zal vast vandaag of morgen wel komen...
Shetclub. train hem anders gewoon aan 1 longeerlijn. en dan zet je die vast aan de bitrind aan de buitenzijde. Zodat je nooit het bit door zijn mondje trekt. En hem los laten lopen in een afgezet stukje land is ook erg fijn voor hem. Dus dan net als longeren maar dan is hij los. en train je hem op stemhulpen. Ik train nooit een 3 jarige alleen maar aan de longe. Afwisseling houdt het leuk voor jou maar ook het paardje.
jolandje schreef:als je een hengst voor de keuring brengt en die misschien ter dek aan wilt bieden, of je hebt een paardje te koop, lijkt het me echt wel handig dat je naam en adres erbij staat![]()
de tijd moet je uitrekenen, ongeveer 3 minuten per paardje
Shetclub87 schreef:jolandje schreef:als je een hengst voor de keuring brengt en die misschien ter dek aan wilt bieden, of je hebt een paardje te koop, lijkt het me echt wel handig dat je naam en adres erbij staat![]()
de tijd moet je uitrekenen, ongeveer 3 minuten per paardje
uitrekenen vanaf welke tijd? Vanaf 9u? begint om 9u nr 1 en zo steeds iedere 3 minuten een nr verder? Sorry als ik dom overkom
Dustinlover schreef:Klopt, die heeft hij uiteindelijk ook zelf gehad, dat halster, maar na 2x stuk gaan was ik er zo klaar mee dat ik hem heb terug gestuurd.Joscaa: Dat was die ook al op dat bruine showhalster of nietis een hamilton, bij mhs gekocht