ik ben nog steeds geen steek verder met mn presentatie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannemarie schreef:is het niet een dropje
citaten van mn ouders:
moeder: "aaah, hier zou je toch opslag verliefd op worden"
vader: 'goh, t lijkt wel een schaap'
_Dotty schreef:Ik kwam met Vera aan bij p&f (pretty&funny, makkelijkere afkorting)
ik hoorde de meisjes die lieve altijd doen gillen: TRAP DAN ALSTIE BOKT!
Dus ik ben heel stil verder gelopen en zag ze bovenop p&f zitten, met touwen aan elke kant vna het halster als teugels.
(voor de duidelijkheid: Pretty is NOOIT ingereden en funny 10 jaar voor het laatst gereden).
Ik ben schreeuwend door naar binnen gelopen:
'JA DAMES, KOM ER MAAR AF! JULLIE WETEN DAT DIT FOUT ZIT!'
Ik zag Pretty meteen kijken 'heeuuj me'n vriendinnetje'
ze sprongen er meteen af en keken heel beteuterd.
Ik heb even gezegd dat ik al meerdere keren heb verteld dat ze NIET zonder mijn toestemming er op mogen zitten, en dat Sanne (eigenaar van waar de pony's nu staan zegmaar) MIJ moet smsen om mijn toestemming te krijgen, enze er pas opmogen als ik JA zeg.
Ik heb kwaad verteld dat ze meteen mogen vertrekken.
Verder heb ik eerder al gezien dat de touwen zo raar vastzaten, en mocht i kniet meer op de linkerkant van Pretty leunen...
Verder mocht ik niet aan haar neus zitten onder het halster dus ik denk dat ze hard er aan hebben getrokken (want ze bokt veel als je er op zit en als je eenmaal zit draaft ze meteen hard weg, en die meiden trappen met aansporen en trekken en rukken om ze te laten stoppen. niet de geweldigste ruiters dus)
Daarna heb ik nog eventjes duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is, omdat ik ook Sanne had gezegd dat ik het niet wou hebben, en als zij er af donderen en hun arm breken is het onze pony's (lees: dus onze) schuld. Of als die pony iets heeft. De eigenaar zelf had ook duidelijk gezegt ZE MOGEN NIET RIJDEEEEN.
Oh ik ben nu net door Vera gebelt.
Haar moeder heeft Sanne even gebeld en die gaat nu achter die meiden aan.
Ben benieuwd...
Sorry maar ik moest even m'n verhaal kwijt vandaar dat ik het 2 keer postte.
zit hier met tranen in mn ogen. Pretty loopt en draait als je er op wilt dus ben benieuwd hoe ze er in godsnaam zijn opgeklommen.
Ze hadden een cap op hun hoofd dus het was niet ''even een rondje stappen'' ...
TheJokerr schreef:tja zo kwam ik ook een keer het pennymeisje van lucky tegen, ja kom dan laten we springen, ik dook weg achter de schuur.. kwamen ze aanfietsen. ik me verstopt in de caravan en toen gingen ze lucky pakken. springen en rijden, ik na 2 minuten, 'dames waar zijn we meebezig?' dan schrokken ze zich KAPOT want ik ben er normaal nooit op dat tijdstip en dat weten ze Précies .. sinds dien ze nooit meer gezien.
Sprak haar laatst nog via msn, ja ik poets lucky alleen nog maar,
ik zo dat mag nietwant lucky moet haar huid immers houden, zou jij in de kou willen staan zonder jas?
zei ze ; dat kan heus niet in een keer allemaal eraf vallen hoor.
Ik zo ; nee maar het vriest wel 's nachts en jij ligt dan wel in je bedmaar pony ligt nog steeds buiten
en toen zei ze ; okee ik zal het niet meer doe nwant heb toch al een POWNY (zo zei ze het echt) dus dan verpest ik die wel.penny's.....