Ik ben weer terug van een rondje hardlopen in het bos met de hond van de buren Was heerlijk weer (merk alleen wel dat mn conditie weer erg slecht is....... )
Zo vandaag gelijk mijn pionnetjes uitgetest! haha en het gaat al goed, alleen is rakker iets te enthousiast dus gallopeerd elke keer aan, zelfs dan gaat het nog goed haha!
Moet ik ook mar weer is gaan doen hardlopen, maarja zin maken is niet altijd makkelijk haha
BarbaLala
Geplaatst: 08-03-10 18:35
Gaapje, waar was je voor onder narcose, als ik vragen mag? Heb je daar ook al pillen voor?
Lian; De naam van je nieuwe aanwinst is iig "lekker", zal de foto's eens bekijken!
Hier is de sneeuw gelukkig weg, wilde lekker met Lin rijden, maar het werd meer bok-bok-harry. Ze was nogal fris (terwijl ze toch echt elke dag in de wei staat urenlang. Ungeleufelijk.)
Ik hoef gelukkig niet hard te lopen, ben fanatiek voetbalster. Soms wel voor m'n lol, gaat Johnny mee, Boris is non-actief met wandelen, Johnny hyperactief.
Buckje is gewoon geliefd Ik ben ook benieuwd naar je verkoopspullen! Wie weet zit er nog iets voor John bij.
JudithO
Geplaatst: 08-03-10 19:02
Ik ben ook benieuwd! Moet nog een leren halster hebben voor Miracle, die van vorig jaar is hij alweer uitgegroeid... Wat groeit hij toch hard! Vrijdag nog opgemeten toevallig, resultaat is schoft 90 cm en kont 94,5 cm Terwijl Jolly zijn halfbroer 'maar' 94 cm hoog is. Punette, Miracles moeder is 99 cm hoog, zijn pa is ong 93 cm hoog. Die gaat hij dus voorbij!