ponieszlover schreef:Ja ik ook, maar vind het een beetje raar. Komt echt zo over van , als je niet bijleest mag je hier ook niet reageren.
Dat is natuurlijk onzin, maar dan kun je wel verwachten dat anderen ook minder op jou reageren.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leinearthur schreef:Elliinee schreef:Trouwens Leineee
Het dekje was gisteren aangekomen.
Maar toen was k er helaas niet dus vandaar dat je het vandaag pas hoort
En ik snapte niet echt hoe je het voor mekaar hebt gekregen dat dekje in een zwaar kleine schoenendoos te proppen
Maarja ik ben dr echt heeel blij mee.
Zaterdag ga ik weer naar pebbles dus dan zal ik er een foto van maken, hij staat m denk ik heel lief
Haha ja knap hea van mij
Mooi dat je er blij mee bent!
Mandyy schreef:ponieszlover schreef:Ja ik ook, maar vind het een beetje raar. Komt echt zo over van , als je niet bijleest mag je hier ook niet reageren.
Dat is natuurlijk onzin, maar dan kun je wel verwachten dat anderen ook minder op jou reageren.
Mandyy schreef:ponieszlover schreef:Ja ik ook, maar vind het een beetje raar. Komt echt zo over van , als je niet bijleest mag je hier ook niet reageren.
xMonsterr schreef:misschien komt het zo over maar jij weet vast en zeker wel dat wij dat absoluut niet zo bedoelen !![]()
en ik kan eigenlijk nergens uit opmaken waar iets in de trant staat van ; als je hier niet bijleest mag je hier ook niet reageren.
ik zeg gewoon dat het handig is anders raak je wss in de war door dingen die je niet gelezen hebt maar wel besproken worden.
Mandyy schreef:Dat is natuurlijk onzin, maar dan kun je wel verwachten dat anderen ook minder op jou reageren.
ponieszlover schreef:Sorry hoor.
Iedereen gaat gelijk tegen mij in (althans zo lijkt het voor mij)
Ik lees 1 keertje niet bij, normaal altijd.
En als iemand anders een keer niet bijleest is het toch ook niet zo erg?
Kunnen we erover ophouden want ik wordt er niet echt vrolijk van eigenlijk
Mandyy schreef:xMonsterr schreef:misschien komt het zo over maar jij weet vast en zeker wel dat wij dat absoluut niet zo bedoelen !![]()
en ik kan eigenlijk nergens uit opmaken waar iets in de trant staat van ; als je hier niet bijleest mag je hier ook niet reageren.
ik zeg gewoon dat het handig is anders raak je wss in de war door dingen die je niet gelezen hebt maar wel besproken worden.
Ik denk dat je mijn post verkeerd begrijpt, ik bedoelde dat het onzin is dat je niet mag reageren als je niet bijleest.