Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
claudiadvx schreef:Misty en calimero krijgen sochtends en savonds een halve kilo muesli (1kg per dag dus)
En staan van 05:00 - 18:00 (zomers langer) in de wei of bak met een halve baal hooi
Savonds tijdens het voeren krijgen ze iedereen nog een plak hooi
xApple schreef:claudiadvx schreef:Misty en calimero krijgen sochtends en savonds een halve kilo muesli (1kg per dag dus)
En staan van 05:00 - 18:00 (zomers langer) in de wei of bak met een halve baal hooi
Savonds tijdens het voeren krijgen ze iedereen nog een plak hooi
WoW dat vind ik best veel. En ze zijn niet dik? Wat doe je dan qua beweging?

Ik houd erg van keurig gewassen en geschoren en getoiletteerde paarden.
.
tijdje afwezig geweest, veel gewerkt.
2 knappe kanjers van jelle in het zonnetje .

Jelleee schreef:Even vergeten maar Ayla je kunt trots zijn op wat je al met Boef bereikt hebt zo. Hij loopt mega netjes voor zo'n jonkie.
Lang staat Sjors niet, dus hier blijft het lekker kort. Boef heeft weer hele lange manen en die gaan niet kort. Knappe Willem en Fay!
Je borsttuig zit inderdaad nog te laag, ik zou er toch maar even wat gaatjes bij prikken. Oh en een menzweep en cap lijken mij geen overbodige luxe 

Voer ben ik mee aan het klooien, dus kan ik op dit moment weinig zinnigs over zeggen. Sjors krijgt op dit moment kort gezegd krachtvoer, luzerne, magnesium, een scheutje olie en onbeperkt hooi/gras.
Sterkte voor jou en Pip!
Pony's die hier getraind worden of fanatiek mee gemend oid word, scheer ik. Geen gedoe met natte pony's in weides/paddock waar wind op staat, lekker een borstel er over heen, deken er weer op en naar buiten. Let wel op dat wanneer je een jachtpatroon of dekenmodel scheert, een regendeken in de winter niet voldoende is. De geschoren delen zal je warm moeten houden en daar heb je echt dekens voor nodig. Je kunt ook eerst een streep uit de hals scheren, dan hoef je ook geen deken op te leggen. Dan zal ik alleen niet veel meer dan een streep op de hals scheren ivm kou.timokyana schreef:Ohja?Begrijpelijke en dappere keuze lobke ! Udo klinkt ideaal voor onervaren menner... ik zou het wel weten maar had me voorgenomen geen pony's meer

Jelleee schreef:Ongeveer 110/120 euro als je 'm later nog wilt kopen en je panzitting inlevert.Hij is iig 85 euro als je hem er direct bij besteld, weet niet zeker of de prijs hetzelfde blijft als je hem later koopt, Ayla weet dat wel!
Knappe Macho! Leuk dat je Boef nog even gezien hebt. 
Hoe bevalt de cavalor sportmix? Ik heb Sjors een tijdje op de endurix gehad, afstanden liep hij daar super op, maar ik probeer hem juist wat heter te voeren. Hij staat nu op Kentucky Lite E, maar ik merk nog steeds onvoldoende verschil helaas.
(niet mijn topic)