Jelleee schreef:Even vergeten maar Ayla je kunt trots zijn op wat je al met Boef bereikt hebt zo. Hij loopt mega netjes voor zo'n jonkie.
Patty en Mira ook bedankt!
Susanne: ik doe je wat, als je Willem zijn manen kortwiekt
Lang staat Sjors niet, dus hier blijft het lekker kort. Boef heeft weer hele lange manen en die gaan niet kort. Knappe Willem en Fay!
Claudia: leuk dat je een bijrijdertje hebt! Nog gefeliciteerd met je diploma. Leuke foto 
Lieselotte: wat lief dat je dekens van je vader hebt gekregen!
Lobke: wat jammer dat je Udo verkoopt (of hebt verkocht inmiddels?), maar wel een hele eerlijke en begrijpelijke keuze.
Celes: fijn dat Mimi het zo goed doet
Je borsttuig zit inderdaad nog te laag, ik zou er toch maar even wat gaatjes bij prikken. Oh en een menzweep en cap lijken mij geen overbodige luxe 
timokyana: balen dat een van je pony's positief getest is op cushing..
Nathalie: vervelend dat je zo'n last had van een herder op het strand.. over het algemeen doen de honden hier weinig tegen mijn pony's, de meeste eigenaren houden ze ook wel even bij zich. Hondje van de buren op stal is nieuw en heeel fel op Sjors, die heb ik vanmiddag toch wel bijna een tik gegeven. Hij kwam me iets te dicht bij Sjors zijn benen, maar met mijn slag kon ik een beetje dreigen en toen hield hij afstand, baas riep 'm ook weer terug gelukkig.
Ellen: goed gedaan op equiday! Beterschap 
xApple: knappe pony
Voer ben ik mee aan het klooien, dus kan ik op dit moment weinig zinnigs over zeggen. Sjors krijgt op dit moment kort gezegd krachtvoer, luzerne, magnesium, een scheutje olie en onbeperkt hooi/gras.
Mira: heftig
Sterkte voor jou en Pip!
Lori: ik zou gewoon scheren
Pony's die hier getraind worden of fanatiek mee gemend oid word, scheer ik. Geen gedoe met natte pony's in weides/paddock waar wind op staat, lekker een borstel er over heen, deken er weer op en naar buiten. Let wel op dat wanneer je een jachtpatroon of dekenmodel scheert, een regendeken in de winter niet voldoende is. De geschoren delen zal je warm moeten houden en daar heb je echt dekens voor nodig. Je kunt ook eerst een streep uit de hals scheren, dan hoef je ook geen deken op te leggen. Dan zal ik alleen niet veel meer dan een streep op de hals scheren ivm kou.
timokyana schreef:Begrijpelijke en dappere keuze lobke ! Udo klinkt ideaal voor onervaren menner...
ik zou het wel weten maar had me voorgenomen geen pony's meer 
Ohja? 
Jelleee schreef:Hij is iig 85 euro als je hem er direct bij besteld, weet niet zeker of de prijs hetzelfde blijft als je hem later koopt, Ayla weet dat wel!
Ongeveer 110/120 euro als je 'm later nog wilt kopen en je panzitting inlevert.