Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ymor schreef:Ahh fijn dat alf zijn benen heeft kunnen strekken.
Voor alle mensen met gekke scheerpatronen. Wisten jullie dat het een fabeltje is dat je niet meer mag scheren als de zomervacht erdoorheen komt? Toevallig ben ik aardig bekend met het show wereldje en daar wordt er gewoon geschoren in de zomer. Vacht groeit gewoon netjes weer aan.
Kcinarual schreef:Hier geen ervaring met auto's![]()
Ik twijfel zooo of ik Nick vanmiddag moet gaan scheren of dat ik beter kan wachten tot het warmer is. Ik heb ruim genoeg dekens dus het kan makkelijk, maar toch. Wat vinden jullie?
mirriejj schreef:echt super mooi hoofdstelletjeIk zou nu nog lekker scheren!
Wij hebben 2 auto's. Een caddy met ingebouwde kennels en een mini boodschappen autotje die meer stil staat dan rijd haha. Beide gelukkig wel zuinig.
Jimmy staat ook 24/7 buiten ( wel met een stal die dag en nacht open is ) en dat vind ik prima werken.
Zo net gelongeerd, 2 uur daarvoor zijn BoT deken opgedaan en ik moet eerlijk bekennen dat hij heerlijk liep. Ik longeer hem eigenlijk nooit omdat hij altijd enorm naar binnen valt en totaal geen stelling aan wil nemen. Maar ondanks dat het gras wat glad was en hij daarom iets voorzichtiger moest lopen, merkte ik een flink verschil in het zakken van voor.
[ [url=m/I2ibhF.jpg]Afbeelding[/url] ]