[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mirriejj

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 11:57

Ik zie een hele mooi auto voorbij komen! En een hele knappe Caya.

Jimmy staat nu onder zijn back on track deken. Ik ben benieuwd of dat ik zo verschil ga merken met longeren.

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:08

Mijn polootje rijd gemiddeld 1 op 15 :+ op de snelweg behoorlijk wat meer Maar daar kom ik toch bijna nooit overheen

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:44

Ymor schreef:
Ahh fijn dat alf zijn benen heeft kunnen strekken.

Voor alle mensen met gekke scheerpatronen. Wisten jullie dat het een fabeltje is dat je niet meer mag scheren als de zomervacht erdoorheen komt? Toevallig ben ik aardig bekend met het show wereldje en daar wordt er gewoon geschoren in de zomer. Vacht groeit gewoon netjes weer aan.

Ik heb geen gek scheerpatroon haha maar hij is in oktober geschoren en ondertussen natuurlijk alweer een aardig bolletje wol. Ga het er in maart ook afhalen denk ik. Maar inderdaad; dan hoor je mensen vaak zeggen 'nu niet scheren' Geen idee, ik zie het wel :-)
Hij begint in ieder geval nu weer te verharen.

Frummels mooie nieuwe auto! Toch een andere kleur dan je eerst liet zien hahaha
En zuinig; geloof me dat is HEEL fijn. Mijn auto ZUIPT. Bijna elke week moet daar 95 euro in |o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:47

Ingrid: Ja op die andere kleur moest ik 20 weken wachten. En 20 weken fietsen vond ik toch iets te veel :')
Alfje weer kaal in maart? <3 Als het dan mooi weer wordt, mag je Pepsel ook doen!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:49

ooh auto's hier ook wel een redelijke zuiperd zeker met trailer erachter. hadden hem net gekocht en daarna besloten om voor me zelf te beginnen in de handel. hadden achteraf toen beter voor diesel kunnen gaan maar rijden nu eerste deze een enkele jaar.

kleine ruiters zijn zo handig ik merk dat nu ook wel nu ik vaker wat klein spul heb, het verkoopt ook gewoon beter. gelukkig is onze jongste helemaal paardengek en klimt overal op. als het doorgaat heeft hij 24 maart zijn eerste bixie. ( de oudste wilde ook maar zag op kalender dat hij met papa naar een show gaan).

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:51

Leuke foto’s Patricia. Wat leuk zulke kleine ruitertjes op je pony’s! Ziet er best serieus uit ook. :j

Mooie auto! Heerlijk zo’n zuinig ding. Ik heb ook een slurper :+
Maarja, zelf voor gekozen :P

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 13:56

Hier geen ervaring met auto's :+

Ik twijfel zooo of ik Nick vanmiddag moet gaan scheren of dat ik beter kan wachten tot het warmer is. Ik heb ruim genoeg dekens dus het kan makkelijk, maar toch. Wat vinden jullie?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:00

als je toch genoeg dekens hebt, waarom niet? hier schijnt het zonnetje nu heerlijk overdag valt de kou wel mee in nacht nog wat vorst maar zou het daarom niet laten

onze shet verhaard op moment ook enorm ze is er soms wat down door lijkt dus kan me voor de beestjes wel echt voorstellen dat het heerlijk moet aanvoelen.
Laatst bijgewerkt door StalNollie op 16-02-18 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:01

Kcinarual schreef:
Hier geen ervaring met auto's :+

Ik twijfel zooo of ik Nick vanmiddag moet gaan scheren of dat ik beter kan wachten tot het warmer is. Ik heb ruim genoeg dekens dus het kan makkelijk, maar toch. Wat vinden jullie?

ja ik heb dus hetzelfde. Ik wacht nog paar weken maar ik heb er geen onderbouwde reden voor :+

Nou ja, eigenlijk inderdaad altijd omdat je hoort nu niet meer te scheren.
Als ik het in maart zou doen zou ik het doen omdat hij teveel haar heeft voor de temperaturen dan buiten (meestal dan)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:07

Laura: als je de dekens hebt liggen, zou ik gewoon lekker scheren. :)
De enige reden dat ik het niet doe is omdat Pep vanaf maart 24/7 naar buiten gaat en dan vind ik die vacht wel handig. Als ie daar wat gewend is, wil ik hem misschien ook wel kaal.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:12

Ik zou nu nog lekker scheren!

Wij hebben 2 auto's. Een caddy met ingebouwde kennels en een mini boodschappen autotje die meer stil staat dan rijd haha. Beide gelukkig wel zuinig.

Jimmy staat ook 24/7 buiten ( wel met een stal die dag en nacht open is ) en dat vind ik prima werken.

Zo net gelongeerd, 2 uur daarvoor zijn BoT deken opgedaan en ik moet eerlijk bekennen dat hij heerlijk liep. Ik longeer hem eigenlijk nooit omdat hij altijd enorm naar binnen valt en totaal geen stelling aan wil nemen. Maar ondanks dat het gras wat glad was en hij daarom iets voorzichtiger moest lopen, merkte ik een flink verschil in het zakken van voor.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door mirriejj op 16-02-18 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 14:15

Nick staat alweer de hele winter 24/7 buiten dus hij is niet anders gewend. Ik denk dat ik het vanmiddag gewoon ga doen want ik wil ook weer niet te lang wachten... :') Als ik hem poets ofzo krijgt hij het ook nooit koud zonder deken, dus ik denk ook dat hij het geen enkel probleem vindt.

Super grappig dat je zo'n verschil merkt met die deken!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:02

Ik heb ook altijd geschoren alleen deze winter niet. Ik ben daar nu zo blij mee nu ze op de kliniek staan. Had het echt onhandig gevonden elke keer dekens wisselen. Alles ontsmetten de hele tijd. Laat die vacht het maar lekker regelen. Denk dat ik nooit meer dekens op ga doen ik vind het ideaal. Alleen als de vacht nat wordt is het niet fijn.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 15:09

Ahh knappe Jim <3 Gaaf dat de deken lijkt te werken!

Laura, heeft hij een schuilstal? Zo ja, lekker scheren. Mickey liep ook altijd dag en nacht buiten en die ging altijd volledig kaal. Wel met een goede deken en altijd mogelijkheid tot de inloopstal.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:01

Jaa hij heeft een schuilstal en hij heeft zn reet op de troon geparkeerd, dus hij kan ook altijd naar binnen wandelen als hij wil :j

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:39

Leuke foto van Jimmy <3

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 16:57

Knappe Jimmy! Echt een mooi hoofdstel. Twijfel nu ook om die te bestellen :=

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:01

mirriejj schreef:
Ik zou nu nog lekker scheren!

Wij hebben 2 auto's. Een caddy met ingebouwde kennels en een mini boodschappen autotje die meer stil staat dan rijd haha. Beide gelukkig wel zuinig.

Jimmy staat ook 24/7 buiten ( wel met een stal die dag en nacht open is ) en dat vind ik prima werken.

Zo net gelongeerd, 2 uur daarvoor zijn BoT deken opgedaan en ik moet eerlijk bekennen dat hij heerlijk liep. Ik longeer hem eigenlijk nooit omdat hij altijd enorm naar binnen valt en totaal geen stelling aan wil nemen. Maar ondanks dat het gras wat glad was en hij daarom iets voorzichtiger moest lopen, merkte ik een flink verschil in het zakken van voor.

[ [url=m/I2ibhF.jpg]Afbeelding[/url] ]
echt super mooi hoofdstelletje

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:02

Mijne staan ook 24-7 buiten met schuilhuisje en zijn ook geschoren.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:04

Patty14 schreef:
Knappe Jimmy! Echt een mooi hoofdstel. Twijfel nu ook om die te bestellen :=

Hou jezelf in Patty _O-

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:09

En dan met een frontriem van Judi.
Zijn toch maar €199,- :=

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:20

Heel mooi dat hoofdstel <3 Ik heb ook een nieuwe nodig voor Pep.. :=

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:46

Patty14 schreef:
En dan met een frontriem van Judi.
Zijn toch maar €199,- :=

nou wat houd je nog tegen? :D

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 17:47

mijn longeersingel is stuk na 10 jaar..... dus moet er een nieuwe komen. haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-18 19:53

Speciaal voor de sok- en haarliefhebbers hier := :')
Afbeelding

Afbeelding