HOI ben ik weer ik moet nog steeds 10 luister/lees toetsen maken voor morgen dus ik ga mezelf even bannen anders krijg ik die dingen niet af en heb ik een 1 xd
BAM ik heb nu 5 van die dingen gemaakt, en heb geen zin meer ga morgen wel verder hopen dat ze een beetje laat gaat kijken wie ze allemaal heeft gedaan dan krijg ik ook geen punten aftrek
ik heb zon geniaal gesprek met zon droogkloot van school op msn wie weet er nog een vraag waar je niet met "nou, en ???" op kan antwoorden want dat antwoord hij alleen maar en ik zit een heel verhaal vol te banketstaaf over kerstmannen en bilboards en weet ik veel ben ik goed in joh (:
Morgen zal ik er ook denk ik alleen in de avond zijn
heb dit op de planning :
10.00 opstaan, aankleden, eten 10.30 Prinz, geen idee hoe of wat 11.30 Lucky, Denk longeren/langelijnen/wandelen/VD 12.00 Bella longeren, lange lijnen 12.45 Lilly / ziva poetsen/knuffelen en foto's maken 13.00 met zijn alle even losgooien en foto's maken, denk dat ik dit in de grote wei doe even lekker laten rennen, dan 2 aan 2 uitstappen.
13.30 naar Gina en Gaya, hun doen met zaagje, Gaya weer op peil brengen want die word weer te dik Gina lekker knuffelen en foto's maken va ndie oude zak
14.15 waarsch naar Natascha kreeg net te horen dat het moeilijk word maar word hopen!
manen punten,zodat ze sneller groeien. staart groeit weer behoorlijk snel,dus daar moet vaak wat af. ik kam manen 2x per week uit en dan anti-klit erin
10.30 Minjon ophalen samen naar lucky 10.45 lucky poetsen, mooi maken, losgooien, spelen 11.30 bella longeren met bijzet lekker poetsen 12.00 lilly en ziva onder handen nemen 12.20 Gaay doen en lekker losgooien die jongste en oudste 13.00 naar goldie in de trein en bus