Linsey, ik heb contact met Hypostore en EJ gehad over deze deken en de levertijd Ik heb hem nu besteld bij EJ, omdat zij de tussenmaat 130 voor me wilde bestellen. Rond half/eind maart zou hij binnen zijn. Er is zó veel vraag naar, dat Bucas het amper aan kan
Oh jeetje Ik zou ook niet weten wat voor maat ik van bucas nodig heb voor Toliene. De deken is 180 euro toch? Of zit er nog verschil in met die kleintjes?
Frummels
Geplaatst: 15-02-18 15:01
Pep is net een Tinker. Die heeft echt flinke sokken, haha. Zal eens kijken of ik er een foto van kan maken binnenkort
Edit; Ik werd net gebeld door de dealer en ik kan aanstaande dinsdag mijn nieuwe auto al ophalen! Er werd gezegd eind van de maand, dus ik ben heel blij dat ie wat eerder is. Hoef ik niet meer naar stal te fietsen, jeej.
Super fijn dat je de nieuwe auto bijna mag halen!! Had je al een foto gedeeld?
Patty14
Geplaatst: 15-02-18 15:22
Linsey1998 schreef:
Oh jeetje Ik zou ook niet weten wat voor maat ik van bucas nodig heb voor Toliene. De deken is 180 euro toch? Of zit er nog verschil in met die kleintjes?
Ja klopt, ik ga hem (recuptex) denk niet van te voren bestellen. Ik ga wachten tot ze in de winkel liggen. Want weet van bucas ook de maat niet voor Toliene, en dan is het sowieso makkelijker ruilen, en misschien komt er dan nog een dekenactie
Even mijn lekkere harige pony aan de scheer fanatiekelingen laten zien haHa Vond het zo.n lieve foto. Stalgenoot stuurde hem omdat ik ziek ben.
Frummels
Geplaatst: 15-02-18 22:02
Patricia_86 schreef:
Wat een leuke auto! Zeker heel zuinig?
Als het goed is gemiddeld 1:22 ongeveer dus lekker zuinig ja!
Leuke foto, ze heeft uggs aan haha
Patty14
Geplaatst: 15-02-18 22:32
Frummels schreef:
Patricia_86 schreef:
Wat een leuke auto! Zeker heel zuinig?
Als het goed is gemiddeld 1:22 ongeveer dus lekker zuinig ja!
Leuke foto, ze heeft uggs aan haha
Oooh heerlijk. dan mis ik mijn oude auto echt. Die was ook heerlijk zuinig. 1 keer in de twee weken een keer tanken terwijl ik er iedere dag mee reed. Red ik nu niet meer .
Frummels
Geplaatst: 15-02-18 23:34
Fijn is dat hè Patty!? bij de Audi die ik tot vorige week had, hoorde je nog net geen slurp geluiden als ik gas gaf, zoveel zoop dat ding kan niet wachten tot de Citroën er is!
Thanks Mandy en Suus! Ben er ook nu al blij mee, en hij is er nog niet eens haha. Een Aygo vind ik ook heel leuk! En inderdaad voor die korte stukjes steeds is zo een kleine auto ideaal. Ik fiets altijd naar mijn werk (is maar 5 a 6 km) maar voor naar stal vind ik een auto wel echt heel fijn. Heb geen benen meer over na deze week
Pep had gisteren geen zin. Dat ene tandje is er nog steeds niet uit, maar er zit wel al een grote tand achter die half door is. Zucht.
Ik heb een Toyota Yaris, maar die rijdt heel duur gemiddeld 1 op 11. Ik tank iedere week wel 55 euro weg. Maargoed rij dan wel wekelijks voor werk en school 350 km.
Nu nog even aan het werk tot 12 uur en dan lekker lessen
Oei Linsey dat is best veel! Onze bus rijd 1:12, maar als je die vol moet tanken ben je iets meer kwijt mijn vriend heeft een oude Renault twingo, rijd op gas en benzine. Heerlijk goedkoop!
Lieve foto Patricia Volgend jaar laat ik Donja haar koppie ook behaard, veel beter dan geschoren en dan met die zwijneharen....
Mijn auto rijd 1:14 en met trailer 1:11 Rij elke week 60 euro op ongeveer. Met wedstrijden meer. Ja die frontriem is van Maddy die onder het zadel caya rijdt ze heeft bijpassend wit dekje met roze zilver glitter randje.
Oh wat schattig zo een glitter setje voor een klein ruitertje
Mijn vorige auto reed ongeveer 1:12 en deed 3 a 4 weken met een tank (rij er alleen mee naar stal en af en toe naar mijn moeder of de Gamma ofzo). Dus ik kan niet wachten om te ontdekken hoe lang ik met de nieuwe auto met een tank ga doen
Patricia_86
Geplaatst: 16-02-18 11:38
ze zijn ook echt zo schattig samen ze heeft zelf meerdere eigen sportpony's maar weet altijd wel even tijd te maken om Caya onder het zadel te trainen voor mij en haar vriendinntje rijd Faya voor mij. echt zo fijn handige ruitertjes die klein zijn.