yeaaah zover nu te zien is blacky niet ziek en de pony die bij hem in staat ziet er ook alweer wat beter uit! blacky sleurde me overal mee heen. en hij was wild aan het doen bokken/steigeren/flemen in de bak. pfoeee, hij was echt DRUK.
Terwijl Jantje in de klas zit, vraagt de meester op eens: "Is er iemand die iets wil delen met de klas?". Jantje staat snel op en zegt: "Ik heb een raadsel meneer. Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt. Ra ra wat is het?". Meteen schreeuwt de meester: "Wat? NU DE KLAS UIT!". Jantje rent dus snel de klas uit en gaat op de gang staan. Vervolgens komt het schoolhoofd om te vragen waarom Jantje op de gang staat. Dus, Jantje verteld zijn mop en ook het schoolhoofd zegt: "Wat? Ga maar meteen naar huis!". Jante rent vervolgens snel naar huis. Eenmaal daar aangekomen, vraagt zijn moeder wat hij thuis doet. Vervolgens verteld Jantje het hele verhaal, en verteld vervolgens zijn mop: "Je steekt het er in, je haalt het er uit en het druipt, wat is het?". Zijn moeder kijkt hem even aan en vraagt: "Nou, wat is het?". Jantje: "Een theezakje".
Een aap geeft een cadeau aan een ijsbeer. Dus die ijsbeer maakt het pak open en er springt een kikker uit. Vraagt die aap: "ben je geschrokken?" "Hoe weet je dat?" vraagt die ijsbeer, Zegt die aap: "je ziet wat wit!"
Anoniem
Geplaatst: 04-03-11 20:24
Ben er weer! Haha die moppen kende ik al,maar die laatste blijft leuk ... ik ken heel veel moppen en raadsels,vertel ze de hele dag onder de les
Jantje komt bij zijn vader met de vraag: Papa, wat is een clitorus? Zegt zijn vader: Had je gisteravond bij me moeten komen, toen lag het op mijn puntje van me tong!
Zegt een piloot tegen een jongetje: "hou jij van vliegen?" Waarop het jongetje antwoordt: "nou en of!" Zegt de piloot weer: "dan zal ik er straks een paar voor je vangen"