Frummels, Fijn dat je het vraagt. Finn is wat stijf maar verder is de wond rustig, ik heb vanmorgen alle modder er af geborsteld en die staat nu rustig hooi te knabbelen. Ik ga hem de komende week/weken even apart van de rest houden tot de boel genezen is en het scherpe randje er terug af is.
Fijn trouwens dat een stalgenoot Pepper komt ophalen in januari, hopelijk bevalt de nieuwe stal straks
Fijn dat de wond rustig is en hij zich goed lijkt te voelen Inderdaad echt even goed laten genezen voordat hij zich weer druk gaat maken. Bij Pepper duurde dat wel even (ik geloof 3 weken ofzo )
En ja ben daar heel blij om! Hoop ook dat het bevalt maar het kan haast niet anders
Lori: fijn dat het goed lijkt te gaan met hem. Heeft de DA het gewoon op de wei gedaan? Hier doen ze dat absoluut niet met hengsten ouder dan een jaar of 3. Dan gaat alles op tafel op de kliniek.
Kym: wat lief van je stalgenoot dat ze wil helpen met Peper verhuizen.
Klein half uurtje gereden in de bak; hij liep best fijn Nog iets stijf maar zeker niet ontevreden.
6 dagen vakantie! Gisteren kon ik m’n auto ophalen maar al snel brandde het motorstoringslampje, dus de auto moest terug! Vanochtend werd ik gebeld dat het opgelost was. Eerst gewerkt, nieuwe bank opgehaald en daarna auto. Beetje veel allemaal voor mij op het moment maar nu lekker kerstavond samen.
De dierenarts doet ze hier gewoon thuis inderdaad, hij werkt heel netjes en tot nu toe nog nooit geen gedoe gehad na een castratie maar ik houd het wel extra in de gaten en bij twijfel bel ik meteen hij woont vlakbij.
@Mandy, Hopelijk gaat de auto goed.
@Knolselder, Is er ook echt niet aan te zien verder. Ik ben fan maar heb een zwak voor het kleurtje ook.
Knolselder
Geplaatst: 24-12-19 21:01
Suusje is ook echt 1 van de oogappeltjes hier. Ik droomde al van haar toen haar moeder nog maar 2 was en de vader 1. Heb nog 2j moeten wachten om mijn toenmalige droomcombi toen te mzken en dat heeft geloond Baby van Suusje is dan misschien ongepland, maar ik ben heel benieuwd.
Castreren gebeurt hier meestal ook thuis. Maar tegenwoordig rij ik vaak naar de praktijk en pik ik op wanneer ze terug goed wakker zijn. Heel makkelijk en bespaart voorrijkosten.
Ayla
Geplaatst: 26-12-19 12:04
Daniëlle: knappe Sjors zijn tweede keer voor de wagen!
Jolynne: nog zo'n leuk kleurtje! Ik houd juist van grote 'mini's'
Lori: fijn dat de castratie van Finn goed gegaan is.
Mandy: je auto is gaaf!
Knolselder: Suusje is echt heel knap!
Fijn dat Willem zich weer beter voelt Susanne
Ook namens mij nog fijne feestdagen voor iedereen
Lori
Geplaatst: 26-12-19 13:38
@Knolselder, Wel handig als het in de praktijk kan vlakbij. Al vallen de kosten heel goed mee hier. Ik volg je veulen topic ook, al zie ik het vast hier ook verschijnen eenmaal ze er zijn over enkele maanden.
Finn gaat nog altijd goed ook, koker is nu iets gezwollen maar verder is alles rustig. Gelukkig is het redelijk droog deze week en het stuk waar hij staat is ook nog droog. Nu hij toch apart staat verwen ik hem wel wat extra .
Mama_Rianne
Geplaatst: 26-12-19 15:48
Hier net bij tentenkamp epplejeck geweest, viel erg tegen.
Kiekeboefje
Geplaatst: 26-12-19 15:49
Jolynne, wat is hij groot geworden zeg wel echt een hele knapperd!
Lori, Finn gecastreerd, fijn dat het goed met hem gaat. Hij zal er wel goed baat bij hebben gehad.
Susanne, fijn dat het weer wat beter was met Willem... hoop dat ie snel weer de oude is.
Mandy, leuke auto! Veel plezier er mee en jeeeeej vakantie!
Knolselder, wat een mooie billetjes
Ook van mij fijne feestdagen!
Hier ook vakantie tot 4 januari!!!
Ayla
Geplaatst: 26-12-19 17:22
Balen Rianne, zeker weinig voor kleintjes?
Lekker Jenny! Vakantie ken ik niet, heb 2 dagen vrij gehad en moet morgen weer werken
Mama_Rianne
Geplaatst: 26-12-19 17:48
Ayla schreef:
Balen Rianne, zeker weinig voor kleintjes?
Lekker Jenny! Vakantie ken ik niet, heb 2 dagen vrij gehad en moet morgen weer werken
Bijna niks en vond het ook best klein.
Ik moet alleen a.s maandag de hele dag werken, rest lekker vrij.
Pfoe, heeeeeel druk bezig met klussen op de nieuwe plek. Mijn lijf is kapot (en mijn bankrekening een stuk leger )
Frummels
Geplaatst: 27-12-19 14:32
Hopelijk heeft iedereen fijne dagen gehad!
Knolselder: Ja dat zal je wel voelen ja Zowel in je lijf als op je rekening Leuk dier is Suusje.
Rianne: Jammer dat ze weinig/niks voor kleintjes hebben. Dan weet ik in elk geval dat ik niet hoef te kijken, haha.
Jenny: Lekker zeg! Ik ben 30 en 31 vrij en verder gewoon werken m.u.v. de feestdagen.
Lori: Fijn dat Fin goed gaat.
Mandy: Super leuk je auto!! Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent.
Ik hoop dat Pepper zijn hoest snel weg gaat. Gisteren getemperatuurd en nog steeds netjes 37.3 dus dat is fijn. Hij eet ook gewoon goed dus ik denk dat het niets vreemds is.
Voor degenen met een liverpool stang of bokkebitje: welke maat hebben jullie ervan? Hetzelfde als een trens of toch iets groter? Ik twijfel welke maat ik moet bestellen. Wat zouden jullie doen? Ons trensje is zo en sluit netjes aan (is denk ik 11 of 11,5):
Hij zit eigenlijk altijd rond de 37.2-37.6. Dus voor hem is dit dan niet afwijkend in elk geval
En ah toch wel, dankje! Ik had dat al eerder ergens gehoord, maar toen ik het laatst ergens vroeg, reageerde iedereen heel verbaasd. Dan bestel ik een halve maat groter. Kijken hoe dat zit.
Kiekeboefje
Geplaatst: 27-12-19 15:13
Ik heb eventueel nog wel een 11,5 bit met een tongboog of een rechte voor je