[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:41

Ymor schreef:
Ik zag je foto patty! Super fijn dat je niet zoveel lessen nodig lijkt te hebben. Wel even wennen denk ik inderdaad!! Zou fijn zijn als je hem snel haalt. En super gaaf Justin Timberlake! Hij blijft geweldig. Hoe vroeg moest je er uit?

Drukke dagen linsey! Pas goed op jezelf. Vervelend dat je toen bent gevallen maar wel super lief dat hij terug kwam rennen. Ik fiets echt nooit met mijn pony’s.

Jeetje dat gaat hard Fenna! Knap dat hij dat haalt.

Viel mee, 9u :+.

@Ingrid; nee ik kan er rijdend heen. Maar vind met Chip alleen nog een beetje spannend. Moet wel een weg eerst over.

Justin is indd heel goed. Ben 4jaar geleden ook geweest :).

Fietsen deed ik met Switch eerder wel. Met Chip lijkt me dat niet zon heel goed idee.

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 14:55

Ik fiets eigenlijk ook nooit met mijn pony's, paar jaar geleden wel, toen ik nog geen rijbewijs had en iedere dag met de fiets naar stal moest. Tegenwoordig pak ik altijd de auto :+ De fiets staat al zo'n 2 jaar in de schuur en komt er alleen uit, als ik een feestje heb of uit ga := Dus heb de fiets nooit op stal dus fiets ook eigenlijk nooit :o

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:05

Haha linsey dat laatste is herkenbaar!! Heerlijk om een auto te hebben.

Haha patty 9 uur is niet echt heel vroeg.

Inderdaad flinke afstanden! Daar heb ik echt nooit zin in om zover te gaan. Dan blijf ik liever wat dichterbij huis. Als ik dan geen zin meer heb ben ik er zo weer.

_Chip

Berichten: 1494
Geregistreerd: 07-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:09

Ik kom na waarschijnlijk meer dan een jaar dit topic weer eens binnenvallen. (als ik uberhaupt ooit al gereageerd heb in dit deel :o )

Patty heeft vorig jaar Chip overgenomen en ik heb toen grotendeels al mijn spullen verkocht, behalve mijn tuig, dus nu het alweer ruim een jaar in de kast ligt leek het mij tijd voor poging 2. :+

Tis een bruin leren mini shet tuig, merk is onbekend (naar waarschijnlijkheid Clever(?)), in kwaliteit te vergelijken met Ideal. Heeft veiligheidslichtogen.
Vraapprijs is 350, maar dit is bespreekbaar. Ben blij als het gewoon weer fatsoenlijk gebruikt wordt in plaats van dat het nu ligt te verstoffen.

https://www.bokt.nl/markt/ad/465895/bru ... ishet-tuig

Verder kruip ik onder mijn meeleessteen om af en toe update's over Chip te volgen haha.

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:09

@Patty, succes met BE! Hier zou ik er ook erg graag voor gaan.

@_Chip, ben zelf al voorzien van tuigen.

Hier eens met Rio gewandeld, laatste keer ergens in het najaar ging dat aan mega slenter tempo. Nu hij lekker op gewicht staat stapt meneertje erg vlot door en gaat vlot (soms te) in draf :') .

Sunshinedaan

Berichten: 641
Geregistreerd: 05-11-16
Woonplaats: Roosendaal

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:15

Patty, handig E achter B rijbewijs! Ik heb hem vorig jaar gehaald. Je leert met weinig uren best wel wat skills. Achteruit een bocht door vond ik lastig hoor...

Hier waren ze lui toen ik vanmiddag aan kwam :+

Afbeelding

Kiekeboefje

Berichten: 1801
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 22:54

Hoe gaat het met zijn kapsel? :P

Patty, succes! Echt handig als je het hebt en hebt er voor je leven lang plezier van. :)

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 09:51

Lekker lui groeien zijn manen alweer?
Handig hoor patty een eigen achter b.
Hier Caya afgemeld voor districykampioenschap ze hoest weer en heeft weer medicijnen van de veearts. Ook al hoest ze volgende week niet meer mag ze Door medicijnen niet starten.

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:05

Succes Patty! Super handig. Ik ben er te lui voor en ik heb geen auto die een trailer kan trekken (net een nieuwe besteld dus ook niet van plan om anytime soon een andere te nemen, haha). En op onze nieuwe stal kan ik gelukkig altijd de bus huren als we ergens naartoe willen. :)

Danielle: ziet er lief uit zo zeg. Ben ook benieuwd hoe het met de manen gaat!

Patricia: balen van Caya zeg :(:)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:08

Patty; snap ik helemaal. Zou ik ook eng vinden hahaha.

sunshinedaan; heerlijk zo!

Patricia; balen zeg!

En daarbij heeft Frummels haar privé chauffeuse :-)

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:26

Danielle, lieve foto. Ik moest wel even twee keer kijken, dacht dat je een streep op de kont van de vos had geschoren _O- Maar het is een bont vlekje haha.

Kym heeft het gewoon goed voor elkaar met een privé chauffeur 8-)

Jammer zeg Patricia! Maar gezondheid gaat voor. Viel me op dat er niet veel M'ers mee doen. Wel een enorme B en L klasse. Ik sla het in elk geval over dit jaar, wellicht het outdoor DK als Ome Willem zich weer normaal kan gedragen op wedstrijd en niet als 'n soort onbeleerde woesteling :') Maar hey, van ons probleempje met impulsverlies hebben wel in elk geval geen last meer. Nu nog een tussenweg.


Knapje <3
Afbeelding

Afbeelding

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:30

Haha ja een hele leuke goede privé chauffeuse! :D

Ohhh knappe Willem! :oo <3 Als Pep zn berenvacht kwijt is van het voorjaar, wil ik hem ook een keer invlechten. Gewoon omdat het kan. :')

mirriejj

Berichten: 3612
Geregistreerd: 07-11-05
Woonplaats: Roermond

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:36

Oh knappe Willempie! Hij is qua uiterlijk wel echt mijn droompony. Hij blijft wel mooi donker zeg in de winter.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:40

Wat balen Patricia! Maar goede keus. Gezondheid gaat altijd voor.

Knappe Willem!!

Jorex

Berichten: 10022
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:40

Alex is nu alleen maar lelijker in zijn vacht aan het worden. Zijn zomervacht begint namelijk te komen, dus nu heeft ie lichte geschoren haren, donkere haren in de vorm van vlekjes en twee grote witte vlekken op zijn kont vanwege de eczeem vorig jaar. _O-
Dus als iemand zich geroepen voelt om zondagmiddag een pony te scheren, Alex heeft vrij van 1 tot 5 :')

De pony's hierboven zijn allemaal knap! Ik ben benieuwd hoe Pepper door kleurt in zijn zomervacht.

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:50

Ik ben ook heel benieuwd Fenna. Ik heb het idee dat zijn vos kleur steeds minder wordt namelijk. En die 4 verdwaalde stippen zijn nu helemaal kwijt in zijn wintervacht, haha.
Ach arme Alex :')

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 10:55

Knappe ome Willem! <3 <3

Een vroegere vriendin van me had een grote appaloosa en als ik paar maanden niet geweest was, herkende ik haar paard niet meer terug. ZO mega veranderd was hij dan! Ongelooflijk!

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:00

Misschien heb je dat nu ook met Pep. Is tenslotte al 3 maanden geleden <<) Nee grapje, hij ziet er nog hetzelfde uit helaas, haha. Alleen met nog meer haar.

Vind het ook altijd leuk om foto's te maken en dan naast elkaar te zetten van de laatste maanden. Dan zie ik altijd wel dat hij verandert van kleur.


Edit; EJ heeft nieuwe shet zweetdekens en ik vind ze best leuk! Vooral deze: https://www.ej.nl/paard/dekens-toebehor ... 12561.html

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:39

Die is inderdaad leuk! Mooie kleur. Alleen wel weer kinderachtig.

Bente veranderde ook zo per seizoen. Heel leuk om te zien.

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:41


Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:52

mirriejj schreef:
Oh knappe Willempie! Hij is qua uiterlijk wel echt mijn droompony. Hij blijft wel mooi donker zeg in de winter.


<3 <3 <3

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:53

Oh die bordeauxrode deken had ik laatst nog in m'n handen bij de EJ. Best mooie kwaliteit lijkt het, het opdrukje is erg jammer alleen. Niks voor mij in elk geval maar wel mooie dekens.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:00

Oja die vind ik dan nog iets beter. Maar het allerliefste wil ik gewoon dit


Afbeelding

Susanne

Berichten: 11618
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:06

Ik ben al heel blij dat de Bucas Recuptex nu in kleine maatjes wordt gemaakt :D Vanaf half maart in Nederland verkrijgbaar als het goed is, wihoee!

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:07

Ik vind dat EJ wel mooie "simpele" zweetdekens heeft. Dus zoals op jouw plaatje Romy.
Maar ik zou het juist leuk vinden als het iets chiquer is. Met een leuk biesje erop ofzo. :j Maar ik vraag teveel denk ik haha.