Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bambii schreef:hoe bedoel je het komt weer tot leven??
bambii schreef:maaruuh...,, ik heb een vraagj, ik heb een paar (best wel) mooie foto's gemaakt van bloemen in de tuin (jaja) maar, waar kan ik die plaatsen?
(bericht 9300 in dit topic, pagina uuuhh.... 372)
miekske schreef:BOE!!![]()
whissie schreef:miekske schreef:BOE!!![]()
SCHRIK!!!!
sunnyboy04 schreef:OpPheLiIa schreef:AlGewoon doorgaan en doorgaan
Ik lees net van iedereen, over mijn paard.
Ik wil best doorgaan met dr, maar ja. t is een heel lief, aanhankelijk paard.
Maar als t zadel dr oplicht geen probleem, ik stond in de stal naast dr, t opzadelen ging zo makkelijk. Alleen elke keer als je een beweging maakte, spande ze zich helemaal in, gewoon zielig om te zien!
Ik wil best door blijven proberen, maar ik weet het gewoon niet meer met dr, ik heb zoveel meegemaakt met vianne!
Echt. afgelopen maand, mocht ik dr weer elke dag af gaan spuiten, ze is gewoon totaal niet voorzichtig met zichzelf, en over t zadelmak maken enzo.
Ik heb een x een mail gestuurd naar een vrouwtje die via een foto een paard kan 'lezen'
ik zal zo wel even dr reactie hier neer zetten(is al van lange tijd geleden)
Tminste, als jullie t willen weten hoor
Ik ga nu de rest lezen, wat jullie allemaal over mijn paard gezegd hebben
whissie schreef:hee sunny, dat verhaal wil ik wel lezen van dat vrouwtje.... heb ik vorig jaar bij sidon laten doen, en het klopte angstig goed.....terwijl ik alleen zijn roepnaam, geslacht en leeftijd had meegezonden, verder helemaal niks....
whissie schreef:hee sunny, dat verhaal wil ik wel lezen van dat vrouwtje.... heb ik vorig jaar bij sidon laten doen, en het klopte angstig goed.....terwijl ik alleen zijn roepnaam, geslacht en leeftijd had meegezonden, verder helemaal niks....