leuk had ik toen ook willen doen... maar had toen voor de kappers opleiding gekozen.. helaas achteraf.. toch beetje spijt
hoi hoi iedereen weer naar school en werk!toch wel een normale dag he... maar niets leuks gebeurd of gedaan?
Goedenavond !Uhm ik heb rocky aan de dubbele longe gehad vandaag En veder nog ff met de pony's door het parkje gewandelt.
heb vandaag een leuke date gehad in utrecht ben nu Expeditie Robinson aan het kijken & daarna Oh Oh Cherso (wat fout hehe)
hahaha, jaaik vind Joker echt zó irritant, pff hoe die praat enzo!lijkt net of ie een berg xtc heb genomen!maar dat hele programma is gewoon zo irritant dat het gewoon leuk is! Ik moet altijd lachen om de droogheid van die Matsoe Matsoe!!
het is ook zwaar kansloos, maar daarom is het nog wel grappig!! Matsoe is deze gast;http://www.ohohchersonissos.nl/wp-content/uploads/2010/09/Joey_alias_Matsoe_Matsoe.jpghij is altijd zó droog, het is gewoon leuk!
Haha, hier hetzelfde als Mandy! Ik wil over 2 jaar ook de kappersopleiding gaan doen Emuline! Waar heb jij hem gedaan?
Suprice_Iris schreef:Haha, hier hetzelfde als Mandy! Ik wil over 2 jaar ook de kappersopleiding gaan doen Emuline! Waar heb jij hem gedaan?ROC ASA SBBO in leusden... ik woon in leusden, dus dat was snel besloten...
Mandyy schreef:Misschien ben ik de leeftijd voorbij dat ik dat grappig vind. de leeftijd voorbij? hoe oud ben je jonger als mij... oh ik voel me oud.. ( is maar 1 jaar )
Emuline schreef:Mandyy schreef:Misschien ben ik de leeftijd voorbij dat ik dat grappig vind. de leeftijd voorbij? hoe oud ben je jonger als mij... oh ik voel me oud.. dan ik.
haha ja mandy ik weet het .. maar ik leer dat nooit af!!!dat is echt heel slecht he!!! haha.jij bent in nederlands beter dan IK !!
Irriteer me heel snel aan taalfouten, haha.Maar goed ook, heb het voor m'n werk hard nodig.Mogen echt geen fouten in akten voorkomen.
ja ik weet het.. maar ik vergeet het soms gewoon.voor de rest heb ik geen moeite met de nederlandse taal maar dat vergeet ik soms nog wel eens. haha.
haha dat ene meisje... die vind Gerrielle niet leuk! die was vorige week de slaapkamer ingekomen om in de badkamer .... iets .. te gaan doen. dus dat vond ze arrogant.. haha. Waar is die Bi'tch!!! haha