Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lillian__ schreef:Leuke fotos Claudia, ziet eruit als een geslaagde dag!
Patricia die is leuk zeg!hoe oud is die? en voor de verkoop of word ze aangehouden?
Vandaag mijn vrije dag kunnen inleverenheeeel toevallig was een college die na deze week stopt zondag ziek geworden...
![]()
![]()
Naja elk uur extra is meegenomen.
Vanavond Floor met bodywrap gelongeerd, deed hij keurig
Susanne schreef:Dat ziet er netjes uit Claudia, zal dadelijk je topic even bekijken.
Gaaf beestje Patricia! Palo's vind ik leuk.
Gister even de pony van mijn stalgenoot opgepakt voor de wagen. Dressuurtraining in de bak. Derde keer in zn leven dat ie in de bak moet werken in plaats van buitenritjes. Het eerste kwartier was het antwoord op alles wat ik vroeg "NEE!!!" maar later begon ze wat los te laten en fijn te lopen. Dier heeft absoluut wel potentie en talent. Meer dan Willem
sakvis schreef:Mirriej, je mag je lamoenstokken nog wel iets naar binnen draaien. Dan worden de lichtogen wat minder van het schoftje gehaald. Ik vind het wel heel chique staan, zo'n bruin tuig met een bruine sulky.
Lillian__ schreef:Zooo saskia dat is inderdaad niet niks! Elanden zijn ook echt mega
Net mijn belastingaangifte gedaan, als die klopt word ik heel blij
Patricia_86 schreef:Mijne hebben ook hoefschoenen. Caya heeft bij vorige baas ijzertjes gehad maar dat was een drama. Na beslaan liep ze weken kreupel. De smid moest steigerend beslaan.
Ik baal zou vandaag met de manege kids gaan pony versieren en agility gaan doen. Maar ik heb nog koorts... Nu gaat een vriendin het doen. Hadden er juist zo.n zin in.
Ik ben echt blij dat mijne niet meer op gras staan. Na Romy haar hoefbevangenheid... klote stal hade ze gewoon op bevroren wei gedaan. Binnen 1 dag was ze zo hoefbevangen dat zelfs na weken strijden er niks meer aan te doen was.
Patricia_86 schreef:Leuk claudia
Altijd leuk zo.n lesdag.
Ik val niet meer onder de jeugd helaas!
[ [url=m/J1dnoP.jpg]Afbeelding[/url] ]was voordat ik ziek werd nog met het vriendinnetje van Caya en Faya aan de gang geweest. 104 hoog welshje. Over tijdje mag ze ook voor de wagen.
Susanne schreef:Dat ziet er netjes uit Claudia, zal dadelijk je topic even bekijken.
Gaaf beestje Patricia! Palo's vind ik leuk.
Gister even de pony van mijn stalgenoot opgepakt voor de wagen. Dressuurtraining in de bak. Derde keer in zn leven dat ie in de bak moet werken in plaats van buitenritjes. Het eerste kwartier was het antwoord op alles wat ik vroeg "NEE!!!" maar later begon ze wat los te laten en fijn te lopen. Dier heeft absoluut wel potentie en talent. Meer dan Willem
Ayla schreef:Heel erg bedankt voor al jullie reacties op mijn ongelukje met Boef damesEen beetje steun is altijd fijn.
Miranda: Jimmy mag idd een (heel) stuk dichter op het rekje, dan zal jij jouw sulky ook wat makkelijker in balans krijgen zonder erg je best te hoeven doen. Knappe Jimmy! Ik betaal 110 rondom + stiftgaten bij mijn huidige smid, dinsdag komt een andere smid en die beslaat rondom voor 125 + stiftgaten. Sjors doet er gemiddeld zo'n 10 weken mee. Ik heb ook hoefschoenen gehad (Equine Fushions), maar Sjors moest ze op een begeven moment alle vier om en dat was me te veel werk voor een rondje over de weg..
Ik heb vakantie, maar moet helaas veel werken + heb veel gepland, waardoor ik het erg druk heb. Sjors is vorige week nog een keer behandeld door de osteopaat, hij had een blokkade in zijn rug. Die zat er tijdens en na de vorige behandeling niet, waarschijnlijk is hij tussendoor een keer gevallen/uitgegleden of heeft hij vast gelegen. Daarna mocht ik hem voorzichtig op pakken aan de lange teugel en gisteren heb ik kort wat gestapt/gedraaft voor de sulky, deze week wordt hij als het goed is nog een keer helemaal behandeld. Hopelijk zijn we er dan van af.. hij is veel aangekomen sinds hij 'stil' staat, van 5 à 6 dagen trainen naar rust en lekker gras, dat heeft hem geen goed gedaan