hihi, waren meer mensen die me niet herkenden met mijn nieuwe look
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mogen die foto's op fb?? Of mag ik hem kopen dat ie op fb mag?! Stuur me even pb of app anders
mvdbijl schreef:ilse_89 schreef:Wij zijn ook weer onderweg naar huis.
Elise is stamboek opgenomen en heeft een 3de premie omdat ze te klassiek was, maar ik wist al dat Elise achteraan zou eindigen haha.
Onze Bambina is reserve kampioen merrieveulens kleine maat geworden. Zo super trots op haar!
Zo zie je maar, een klassieke merrie kan toch een onwijs goede fokmerrie zijn
Was het jou merrie met veulen die mijn vriend even vast gehouden heeft?
Leuk dat ze het zo goed gedaan heeft, wat waren ze braaf! Over het algemeen vond ik ze allemaal heel braaf. Leuk gezicht zo bak vol.
jolandje schreef:mooie foto van breeze sap![]()
![]()
![]()
hihi, waren meer mensen die me niet herkenden met mijn nieuwe look![]()
[ [url=m/RPogzm.jpg]Afbeelding[/url] ]

. Oeps, haha, en dat alleen van Ring A en B. Ach, gelukkig worden dat er met uitselecteren wel weer wat minder.
haha
heb maar 10 paardjes op de foto ofzo, was te lui. Had geen zin om
linda2008 schreef:Pff Kimmej laat ons niet te lang in spanning... We krijgen morgen toch wel een voorproefje ofzo??haha
Sappos schreef:Ik was om half 2 naar huis gegaan, woon 15 minuten van Bunschoten, heb een middagdutje gedaan en de iMac is fantastischheb maar 10 paardjes op de foto ofzo, was te lui. Had geen zin om
duizenden fotos te maken van dieren die ik niet ken.
mijn pc is absoluut niet traag te noemen, toch is ie hier wel even zoet mee, nog zo'n vier uur zelfs, dus daar ga ik niet op wachten, dat doet ie de komende uurtjes maar lekker op zichzelf haha.
Saritje schreef:Proficiat iedereen met de mooie resultaten!
Knolselder: ik wist wel dat ze je zou aanstaan! Nu kan ik volgen hoe het halfzusje van onze nieuwe aanwinst uitgroeit. Proficiat!
haha 

Heb dus weer hoop mensen en paarden gemist!
We zijn dus weer 2 ster merries rijker, echt super trots op onze meisjes!