Bix schreef:Toydoll, volgens mij sta je daar erg mooi, of niet? Ik ben nog op zoek naar een ander plekje, waar de mogelijkheden om te mennen beter zijn. Ik mag hier niet op het gras, de bak is loeizwaar en op de wegen hier rijden ze knetterhard langs. Dus ik ben heel beperkt, helaas..
Mijn stal is heel fijn ja, maar de omgeving valt helaas tegen.
Ik heb geweldige stalbaas; ik mag in de bak rijden zolang hij maar niet te nat is, dan trekt de marathonwagen echt greppels namelijk, maar goed dan is het voor Kyano ook niet te doen. En gelukkig droogt onze bak heel snel, dus dan slepen ze hem ff en dan issie super. Heel droog is hij ook te zwaar vind ik, maar goed dan is de wei wel droog genoeg om te rijden.
Uitrijden moet ik helaas eerst een heel stuk door de wijk en klein stukje weg; dus dat is niet ideaal. Maar goed, stal heeft zoveel voordelen. Geen enkele stal is perfect helaas.
Gister heb ik met Spook gereden! Een buitenrit met een Ymor op bokt, dwars door het nijkerk haha. Was erg leuk en spook was braaf! De broek van het tuig is ook ingekort door tuigenmaker voor spook en nu past ie perfect. Blij mee dus!
Kyano zijn oog is gelukkig weer over.