ik mag ook in jullie lijst!!!! heb een shet x welsh nmps dus 4 jaar bont tot dr schouders en schoft is ze bruin de rest wit met blauwe oogjes(zwijmel) ze is ong 95 cm ze is eind juli begin augustus uitgerekend heb dr pas 2 maanden ong dus leuke verassing!!! helemaal in de wolken ze is gedekt door een vos bonte van 83 cm
Voor mij is het echt wel een valkbontje, ik ga het later ook laten testen, maar het is mij wel duidelijk genoeg, tegenover mijn echte bruinbonte veulen van vorig jaar.
Mag ik jullie voorstellen, Laureas Robaccio's Miss AmberWoods, roepnaam Amber.
Ziehier het verschil, VelvetMoon is mijn bruinbont veulen van vorig jaar, tegenover Amber.
Manda
Geplaatst: 27-05-09 19:53
Wat een moooooi hoofdje!
melanie_h
Geplaatst: 27-05-09 19:54
Van, het is echt een scheetje zeg erg leuk Ik denk ook nog steeds dat het een valkje is, je ziet het goed aan zijn hoofdje (neusje en rond de ogen)
jaaaa lijkt me ook een valkje hoor! Muis ligt nu meer dan normaal, veulen schopte en bewoog zo hevig dat je het vanaf de buitenkant gewoon kon zien. Maar dan heeft het veulen ook nog te veel ruimte en is nog niet echt naar achteren ingedaald, dus het is nog niet zo ver!
Ik meld me hier ook!! Onze shetlandmerrie is ook drachtig en het veulen moeten binnenkort komen, we weten namelijk niet precies wanneer maar ze krijgt al een uiertje!! Dus ik lees even gezellig met jullie mee