Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ElineGC schreef:Fijn dat je daar weg kon Romy, heeft je nieuwe stal nog mooie faciliteiten voor je?
Ik heb me afgemeld voor de indoordag. Ik moest om half 10 horse agility, half 5 vaardigheid en tien voor 6 de bestgaande menpony. Zou betekenen 8 uur van huis af en 9 uur 's avonds weer thuis. Dat vind ik te gek. Dus misschien kun je op mijn plekje Fenna
Lillian__ schreef:Ymor wat fijn dat de ponys terecht kunnen op de kliniek!
Ze hadden eigenlijk tijdvakken moeten maken met wanneer wat zou plaatsvinden. Dan is het makkelijker beslissen of je aan bepaalde onderdelen wel of niet wilt mee doen.
Maar ja dat is mosterd na de maaltijd
Ik zit er aan te denken om zodra het nieuwe paleisje voor de paarden klaar is een hele hoop zooi weg te doen (duh)
Maar ik heb nu twee van die opbergkastjes met schuiflades die van ellende uit elkaar vallen, die wilt Ik dus sowieso weg doen en dan deze aanschaffen voor mijn tuig, rijlaarzen, cap, hoofdstellen ect
http://m.blokker.nl/m20/nl/blknl/tuin/t ... gKrBfD_BwE
Wat denken jullie?
StalNollie schreef:Linsey heftig hoor. Altijd schrikken en balen van de auto.
Wat jammer dat er uiteindelijk zoveel mensen afmelden. Ik plan altijd een dagje paarden in met zo iets heerlijk. Je moet er uiteindelijk iets voor over hebben
Patty die kisten komen ieder jaar bij de liddl in uitverkoop voor dacht 40/50€
Patty14 schreef:Wanneer is die nagel eruit gehaald Ingrid? Bij Switch duurde het wel een paar dagen voordat hij beter liep.
Frummels schreef:Fijn dat het zo kan Romy! Hopelijk blijven ze gezond.
Grappig Nijkerk. Daar moet ik morgen mijn auto heen brengen(verkocht aan een handelaar daar). Ben er nog nooit geweest en is wel een stukje rijden voor ons (uur en kwartier?)