Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Van de week ga ik Pip leren wennen aan een klein zadeltje. Stalgenootje is zwanger en hadden het er zo over dat de kleine van haar eerst wel prima op Pip kon leren (rijden). Dus hij word kinderpony haha.                                                         

Leuke pony, bont is aaaltijd goed!                                                         
! Welkom terug                                                         

Pony nog zenuwachtiger en eindelijk besloot die man door te rijden en toen kwam er als een idioot een busje (die vond t niet erg leuk dat de meneer op de brommer iedereen ophield) van achteren stormen. Dus pony zo erg over de zeik dat ik maar besloten had om hem even volledig stil te zetten, gelukkig was even verderop weer fietspad. Maar sommige mensen wil ik onderweg echt achter t behang plakken  

Hihihi, zonder gein ze zitten lekker he ? 

Als hun remmen dan ga ik netjes meer naar rechts en kunnen ze erlangs. Maar moet ook wel zeggen dat ik eens mijn zweep goed heb geragd op een auto die als een debiel echt als een debiel echt letterlijk! Langs ons heen ging. De polder is hier 60KM/h maar je hebt ze die er 100 rijden of harder. 60 is eigenlijk al te je hebt er smalle wegen tussen en gewoon veel vee en in het weekend wandelaars, ruiters, menners kinderen etc.