ik wil nog even reageren op gisteR: jullie vinden alles aandachttrekkerij dus dat moeten jullie nu maar van mij gewend zijn, zo ben ik nou eenmaal. wij hebben een z2 paard op de manege (in opmerking over dat nieuwe manegepaard) , palermo, die loopt ook altijd mooi. leuk dat je een nieuw manegepaard hebt.
verder is er niks gebeurt dat ik leuk vind behalve weer iemand die terug is gekeerd (welcome back) en dat mandy naar nijverdal is geweest
oef. sollicitatiebrief + Curriculum Vitae (moet dat woord leren) is vreselijk wij hebben nu al 5 lessen nederlands gehad waar we die dingen moesten maken voor de onnozelste dingen en het maakt niet uit wat je invulde al banketstaaf je een heel blaadje vol als de volgorde maar goed was
Zonet lekker bij blacky geweest & misty (jullie weten inmiddels toch wel wie dat is? ) en samen met joelle (verzorgster van misty & rijd blacky ook & we rijden altijd samen) en ik was zo aan het rijden toen ik opeens doodde kuikens langs de bak zag liggen echt heel zielig ze waren echt helemaal al compleet zeg maar, alleen hadden ze geen haar. Maar toen heb ik ze dus met een zweep huppa de sloot in gegooid. && toen we klaar waren met rijden moest joelle overgeven, dus dat was ook niet echt leuk. & ook nog lekker met het veulen van stal gekroeld.