Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leukerd is Toos. Tis idd niet makkelijk om iets geschikts te vinden voor shetlanders.
 leukerd is Toos. Tis idd niet makkelijk om iets geschikts te vinden voor shetlanders. 

De prijzen zijn hier in het oosten nog wel te doen, alleen is het inderdaad lastig iets te vinden wat geschikt is voor een kleine pony en wat ook nog een beetje aansluit bij jouw eigen wensen.
 De prijzen zijn hier in het oosten nog wel te doen, alleen is het inderdaad lastig iets te vinden wat geschikt is voor een kleine pony en wat ook nog een beetje aansluit bij jouw eigen wensen. Ik heb hem laatst zelfs voor het eerst in de 5 jaar dat ik hem heb zomaar zien uithalen naar de smid
 Ik heb hem laatst zelfs voor het eerst in de 5 jaar dat ik hem heb zomaar zien uithalen naar de smid  Echt heel erg stout en niet gewenst natuurlijk. Verder doet hij nooit heel gek maar als de smid een beetje lomp met hem om gaat, wil hij nog wel eens vervelend worden. En als ze hoog nagelen wil hij ook nog wel eens moeilijk doen. Sinds de verhuizing een andere smid die lager nagelt en wat voorzichtiger met hem doet en dat gaat al beter.
 Echt heel erg stout en niet gewenst natuurlijk. Verder doet hij nooit heel gek maar als de smid een beetje lomp met hem om gaat, wil hij nog wel eens vervelend worden. En als ze hoog nagelen wil hij ook nog wel eens moeilijk doen. Sinds de verhuizing een andere smid die lager nagelt en wat voorzichtiger met hem doet en dat gaat al beter. Wat heeft ze?
 Wat heeft ze? Daarnaast alleen even zijn stalletje uitmesten en zijn staart wassen denk ik.
 Daarnaast alleen even zijn stalletje uitmesten en zijn staart wassen denk ik.                                                         

Patricia_86 schreef:Klinkt als een fijn plekje knolselder.
Wat fijn dat willem braaf is bij de smid. Caya is heel bang.
Ik heb al mijn startpassen opgezegd. Caya zit op haar hoogste mogelijke met de Z dressuur en ZZ vaardigheid. En Beauty heeft een blessure en die krijgt lekker de tijd om rustig te herstellen.