[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 21:48

Ah leuke foto's allemaal! <3

Miranda: wat een geweldig mooi hoofdstel is dat.. :oo

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 22:02

mirriejj schreef:
Ohh brrr, Jimmy verklaard Floor voor gek. Maar hij is ook wel echt een enorme koukleum, hij wilt ook zo een lekkere stal als Pep.

Vanmiddag wel even getut, laten we zeggen dat ik geen vlechtskills heb. Zijn hoofd lijkt heel ongelijk geschoren, maar dat ligt aan de licht val :')

[ [url=m/lR7Xan.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooi hoofdstelletje

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 23:33

Jimmy <3 <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 00:39

Knappe pony's in de zon en 1 slaapkopje :D.

Hier lag ook eentje languit te slapen in de zon vanmiddag.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:06

Blijhoofd gisteren.
Alleen mn leuke muziekje die ik erbij wou doen doet het niet. Dus jullie moeten het met het nieuws op de radio doen :+.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 01:23

Hahaha kiek die pootjes goan dan!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:01

Haha leuk! Die voorpluk! <3

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:10

Haha leuk filmpje!
Zoefff na het rollen. Geweldig :):)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:13

leuk filmpje!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:31

Haha Chip :') Wat een blij kind :D

Knappe Jim, hoofdstel staat hem goed! Daar hoort eigenlijk een hartjesfrontriem bij toch? Zag 'm bij de EJ hangen volgens mij.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:40

Suus je hebt me aangestoken -O- Ik voel me belabberd en heb enorme hoofdpijn!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:50

Hahahah die Chip!

Suus, er hoort inderdaad een hartjesfrontriem op, maar die was helaas echt te klein. Voor de rest vind ik het verbazend fijne qualiteit leer voor dat geld.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 09:53

Oh nee Jenny ik zei nog zo, blijf uit m'n buurt :(:) Y;( Beterschap!

Wat jammer Miranda, ik vond die hartjes zo pittig :) Maar deze frontriem is ook mooi!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:08

Haha die chip!! Lekker ding.

Mooi hoofdstel inderdaad. Mijn fantasie kreeg even de vrije loop bij hartjesfrontriem maar ik begrijp het nu (heb het opgezocht) deze is wel mooier.

Jenny beterschap!!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 10:38

Wat een heeerlijk filmpje om de dag mee te beginnen _O-
Die kleine snelle beentjes, haha.

Pep gaat ook wel eens zo aan de kletter, alleen doet ie dan zn hoofd tussen zn benen en gilt elke keer heel hard als hij bokt (en da's vaak). := Ga binnenkort eens kijken of ik het ook kan filmen!

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:09

Altijd zo schattig die snelle beetjes. Gigant gaat niet super vaak uit zn plaat helaas. Hij galoppeerde wel heel hard maar bokken etc doet ie maar weinig

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:21

Beterschap Jenny!

Chip is altijd zo blij. Hij heeft het ook echt nodig om even los in de bak te rennen want hij zit altijd vol energie. Heb zoveel van zulke filmpjes :=.
Switch rent een keer recht uit, bokt een keer en dan is het wel weer mooi.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:24

linda_gigant schreef:
Altijd zo schattig die snelle beetjes. Gigant gaat niet super vaak uit zn plaat helaas. Hij galoppeerde wel heel hard maar bokken etc doet ie maar weinig

Als ik Pep er in zet en weg loop dan blijft ie rustig een uur bij het hek staan want hij wil er dan uit. :')
Maar als je mee gaat rennen in de bak gaat hij wel compleet uit zn stekker en dan moet je ook maken dat je weg komt, haha.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 11:36

Frummels schreef:
linda_gigant schreef:

Als ik Pep er in zet en weg loop dan blijft ie rustig een uur bij het hek staan want hij wil er dan uit. :')
Maar als je mee gaat rennen in de bak gaat hij wel compleet uit zn stekker en dan moet je ook maken dat je weg komt, haha.

Hahha Ja Jim lijkt hier ook wel meer op. Eigenlijk heb ik gewoon een doodsaaie pony -O- Zijn vriendinnetje die speelt echt graag met je, Jimmy vind er allemaal geen zak aan, die is liever lui dan moe.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:26

Susanne; prachtig!

Linsey; heel erg gaaf!

Linda, hopelijk is het snel weg. Je bent er goed op tijd bij zo te lezen.

Kiekeboefje ook al heerlijk fris ritje gemaakt.

Patricia; Alf wordt altijd ziek van prequenza zonder tetanus dus die krijgt hij niet meer. Inderdaad ook erg slecht lopen en koorts ed.
Zou best kunnen dat ze er heftiger op reageren dan grote paarden, ze krijgen ook dezelfde hoeveelheid ingespoten.
Leuke faya foto.

Sanso; Alf is 1 meter maar de shet dingen zijn voor hem ook vaak te groot.

Eline: wat jammer dat je dan niet zoveel aan zo'n les hebt! Is overigens in mijn achtertuin: Chardon :-)

Sunshinedaan; leuk zo'n buurman! Hopen dat je les door kan gaan.

Frummels: Pep dacht "dikke vinger" hahaha

Lilian; heerlijk even rollen ijn n je blote billen!

Mirriej; mooi hoofdstel!!

Patty; heerlijk chip filmpje!

Romy; jouw beestjes nog niet ziek?

Nou en hier, durf het bijna niet te zeggen maar weer wat met Alf. Julie zullen wel denken "wat doet ze met hem" maar geloof me hij krijgt echt een 5 sterren verzorging hmmm.

Maandag is hij beslagen, ook achter ivm die botcyste. Het beslaan van LA was beetje een drama vond Alf en hoefsmidhad zoiets van "ik laat die poot niet los" en toen dacht ik nog "zal flinke spierpijn worden"
Dinsdag liep hij er niet echt lekker op maar leek wel spierenkwestie zoals hij liep. Toch maar stappen. Gisteren was het veel erger. Hij wilde echt niet lopen, hoefje was beetje warm, hij lag veel en had duidelijk pijn. Tikken op het ijzer gaf slechts minimale reactie. Hmmmm. Hoefsmid had geen tijd, misschien morgen. Grrrr. Eigen hoefsmid gebeld maar die nam niet op. Nou had nog metacam dus dat er maar in gedouwd. Arm beestje. Laat je hem beslaan omdat dat medisch gezien goed is, krijg je dit -O-
Zo sneu voor hem......

Vannacht ben ik ziek geworden maar vanochtend heeft stalgenoot gekeken. Ondanks metacam nog steeds echt niet willen lopen, zet benen raar neer , hoef is nu goed warm. Reageert niet op tikken op het ijzer, wel heel erg op tikken op de zool. Weer hoefsmid bericht gestuurd. "Ik ga het proberen, heb het mega druk" Grrrr. Verdomme! Mijn eigen hoefsmid ook berichtje gestuurd maar nog niets gehoord.
Dit zou de 2e X uit 3 X zijn dat er iets niet goed is gegaan met beslaan. Ik trek mijn eigen conclusies daar uit. Kunnen jullie vast wel raden.

Ondertussen staat Alf zielig te zijn. Heb zo met hem te doen. Wanneer stopt het nu eens voor hem ;(

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:28

Ingrid; is hij niet vernageld? Vorige hoefsmid heeft bij Switch ook een keer een nagel het leven in geslagen liep hij ook niet meer.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:36

Oh Ingrid :(:) Het zit ook gewoon echt niet mee he.. Arme Alf. Ik hoop dat het simpel op te lossen is!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 12:42

Patty14 schreef:
Ingrid; is hij niet vernageld? Vorige hoefsmid heeft bij Switch ook een keer een nagel het leven in geslagen liep hij ook niet meer.

Ja waarschijnlijk wel, daarom moet hoefsmid ook komen. Of hij is te heftig bekapt of.....
Zou niet 1e X zijn, zou 2 x uit 3 beslag beurten zijn. Niet leuk meer

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:32

Het is ook zo lastig bij de kleintjes om goed te nagelen. De wand is zo dun. Desalniettemin heel vervelend uiteraard voor alf. Soms hoor je wel eens paarden die een paar dagen niet lekker lopen en dan weer goed. Maar als het warm is dan betekent dat vaak ook niet veel goeds.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 13:40

Ach nee Ingrid, wat sneu weer. Alsof jullie niet al genoeg tegenslagen hebben gehad...

Wat een heerlijk filmpje van Pepper! <3

Hier heb ik gisteren met Alex gefietst, ik vond het te koud om te gaan mennen :')
Voor Jorie bij te voeren, ga ik SP bestellen, want dat schijnt en goed te werken en is een goedkope optie. Hij heeft gewoon even een winterdip gehad samen met Alex, ligt hem volgens mij echt aan het seizoen. Van mij mag het lente worden hoor :j
Afbeelding