Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoe is het nu met 'm? Schattig die sterrenset! En knappe Max!

Sjors had alleen al na 10 min zijn tong over het bit, had mijn bakstukken niet 'kort' genoeg, doordat ik een tijdje met mijn myler had gereden. Even gestopt en m'n bakstukken een gaatje hoger gedaan en toen verder. Daarnaast reed mijn sulky ook niet bepaald fijn.. ik ben thuis heel lang bezig geweest met afstellen en had 'm nu eindelijk naar mijn zin, maar op het strand begonnen de bomen onwijs erg te bonken in mijn lichtogen
Niet fijn voor Sjors, maar het zat ook echt niet lekker. Zoveel mogelijk met mijn zit geprobeerd om het zo comfortabel mogelijk te maken voor Sjors en een beetje voor mezelf. Ik was ook nog eens mijn jas vergeten en op de heen weg hadden we wind tegen waardoor Sjors mijn stemhulpen echt totaal niet kon horen
Op de terug weg gingen we met een aantal wat harder galopperen en toen ik Sjors terug wou nemen begon ik als een gek te schommelen.. de sulky ging telkens van voor naar achteren. Sjors kreeg onwijs veel druk achter zijn kont (broek trok aan), waardoor hij weer naar voren werd 'geduwd' en ik hem van voren tegen probeerde te houden.. het was de eerste keer dat ik zo hard ging met dit tuig en dat ik dit mee heb gemaakt.. maar schijnt vaker te gebeuren. Ik denk dat het kwam doordat ik mijn broekriempjes door m'n stophaken heb, dus die doe ik voortaan maar weer vast waar ze horen. Al met al een spannend ritje
Ik heb wel eens fijner op het strand gereden, maar ik vond het wel erg gezellig.
Denk dat het daar aan ligt. Toen wij in Wolfheze reden, hebben we ook best hard gegalopeerd en toen had ik nergens last van (broekriemen door broek oogjes).