ik ga er per direct mee aan de slag! Geeft hoop, hij loopt momenteel helaas niet zuiver... arm kind
 ik ga er per direct mee aan de slag! Geeft hoop, hij loopt momenteel helaas niet zuiver... arm kindLillian, fijn dat je er weer bent ik miste je al. Wat leuk, de plannen om te gaan samenwonen! Vind het knap van je dat je zo open bent over je persoonlijke status, ik hoop dat de medicatie je helpt. Wat sneu voor Floris... hopelijk snel wat soepeler. Heb je al wat rond gekeken voor eventuele stalling? Wat zoek je?

Geplaatst: 05-12-19 17:12
               Geplaatst: 05-12-19 17:12				         

Ik schrik er altijd van hoeveel het tegenwoordig voor komt..
 Ik schrik er altijd van hoeveel het tegenwoordig voor komt..  Wel fijn dat je vriend dichterbij komt wonen.
 Wel fijn dat je vriend dichterbij komt wonen.

Denk dat het een rondje trainen in de binnenbak wordt. Had eigenlijk graag naar buiten gegaan maar ‘t ziet er weinig aanlokkelijk uit.
 Denk dat het een rondje trainen in de binnenbak wordt. Had eigenlijk graag naar buiten gegaan maar ‘t ziet er weinig aanlokkelijk uit.                                                          echt kwaad
  echt kwaad  
  Gelukkig nu aan het werk tot laat in de middag.
 Gelukkig nu aan het werk tot laat in de middag.                                                         

dat moet inderdaad pijn gedaan hebben en flink schrikken geweest zijn... arme Willem, gelukkig is hij geholpen.
 dat moet inderdaad pijn gedaan hebben en flink schrikken geweest zijn... arme Willem, gelukkig is hij geholpen.