Wat een heerlijk weertje zeg Ga straks samen met mijn mama een heerlijke wandeling maken met Tinkerbell.
DeSa
Geplaatst: 01-10-10 12:48
Ik heb ook een twingotje. Eerste week moest er een of ander cilinder vervangen worden van de remvloeistof die lekte, vorige week moest de andere kant weer gedaan worden, en we hebben vorige week 10 minuten stil gestaan omdat hij niet wilde starten. En dat heeft ie regelmatig maar dan na een paar keer proberen doetie het weer. Hadden we net de anwb aan de tel. deed hij het weer. Schiet mij maar lek maar ik snap niks van dat poedersuiker
Dat is pech DeSa!! hoop dat t snel opgelost kan worden..
Zucht, ben ook net van mn Date terug.. Nu hebben wij (eigenlijk hij) een dilemma. Hij heeft een vriendin, maar vind my ook héél leuk.. ja en wat doe je dan? -_-'' Die jongens ook altijd..
Bedankt Deboor! Je haalt de woorden uit mijn mond..
En sowiezo.. Waar haalt hij het lef vandaan om met een andere chick te daten terwijl hij een vriendin heeft.. So not done Respectloos tegen over zijn vriendin.
Zou der wel mee uitkijken Sanne Als jongens dat eenmaal doen, blijven ze dat doen. En zo vaak zie je van die naïfe meisjes die dan zeggen; "Maar bij mij doet hij dat niet, bij ons zit het 100% goed". En puntje bij paaltje flikt hij gewoon weer hetzelfde
ik wist t niet, dus t is niet mijn schuld.. nouja, dr zijn inderdaad genoeg jongens op de wereld.. k laat m ook lekker bij zn vriendinnetje vreemdgaan, want dat hoeven ze niet bij mij te flikken..
DeSa, waar staan je fotos dan op? Op zo'n kaartje?