Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NathalietjeB schreef:aw mensen wat is t een heerlijk weer zeg !!!...
ik wou dat ik een pony had dan ging ik lekker naar buiten
xMonsterr schreef:hoi !
zonet bij blacky geweest!
en hij was druk dus hij is niet ziek ( mensen die pb hebben gehad weten waar het over gaat )
maar misschien komt het nog.
maar ik moest naar een afspraak en toen mocht een andere meisje van stal op hem rijden etc.
en toen was hij bezweet heeft ze hem met water nat gespotten dus hij helemaal doorweekt.![]()
ben er echt helemaal klaar mee!
maar we moeten daar toch weg dus komt mooi uit.
Leinearthur schreef:wat ik heb gedaan vandaag!;
In de ochtend door het bos gewandeld met de hondjes samen met mijn vriendin, toen zijn we met de hondjes poffertjes gaan eten in het poffertjes huis. in de middag langs de ruitersport zaak geweest.
daar ongeveer 65 euro uitgegeven aan peesbeschermers maat full. beugels voor arthur en beugel riemen voor Arthur, ook een singel maar die is te klein dus morgen even ruilen. En heb ook teugels voor 3 euro maat shet gekocht, niet nodig maar zo goedkoop dus kon ik niet laten liggenook lijnzaadolie gekocht.
in de middag verder nog langs de paardjes geweest, met Arthur gelangelijnd zal vanavond foto's laten zien.
en Amanda en Ashanti gingen mee amanda gelongeerd en ashanti pootje baaien in de plas.
toen weer terug gelopen van de zandvlakte, paardengevoerd en uitgemest en weer naar huis toe!
Hannemarie schreef:hoihoihoi
vanmiddag uit school heerlijk met de ponys gewandeld
net pas terug
nu heb ik gegeten en moet over een kwartiertje al weer weg
maar ik vlieg toch nog even langs (:
Lisette & k hebben het briljante idee om van 't zomer
in de wei van mn opa (heeft zon hele grote wei)
te gaan kamperen, met ponys
Leinearthur schreef:wat ik heb gedaan vandaag!;
In de ochtend door het bos gewandeld met de hondjes samen met mijn vriendin, toen zijn we met de hondjes poffertjes gaan eten in het poffertjes huis. in de middag langs de ruitersport zaak geweest.
daar ongeveer 65 euro uitgegeven aan peesbeschermers maat full. beugels voor arthur en beugel riemen voor Arthur, ook een singel maar die is te klein dus morgen even ruilen. En heb ook teugels voor 3 euro maat shet gekocht, niet nodig maar zo goedkoop dus kon ik niet laten liggenook lijnzaadolie gekocht.
in de middag verder nog langs de paardjes geweest, met Arthur gelangelijnd zal vanavond foto's laten zien.
en Amanda en Ashanti gingen mee amanda gelongeerd en ashanti pootje baaien in de plas.
toen weer terug gelopen van de zandvlakte, paardengevoerd en uitgemest en weer naar huis toe!
TheJokerr schreef:jaa ze kunnen niet eens fatsoenlijk roepen als er wat lekkers is, alles zit hier achter slot en grendel omdat me broer echt een dief is in eigen huis, zag je ook wel aan mijn portomonnee verhaal..
word er echt gewoon sttront ziek van elke keer dat gezeik, en ik heb al gewoon 3 weken niks lekkers op en anders niet zomaar gekregen maar moest het zelf betalen, krijg nu ook al geen zakgeld meer, terwijl ik er helemaal niks mee te maken heb en ik ben overal de dupe van, ben blij als mijn broer weg is
gelukkig gaat hij over 5 weken begeleidend wonen hehe eindelijk rust in de tent, ookee het is me broer maar heb echt er geen trek meer in