Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jensje schreef:ik ben er ook nog.
wat vonden jullie van mijn foto collage van henkie vorige pag??
OpPheLiIa schreef:Heb je je onderschrift weggedaan Li ?
Garmana schreef:ohh dr zijn verder toch geen ruzies meer hier??
Owja iedereen zegt heel lief dat zn pm box voor mij openstaat maar wil iedereen op het hart drukken dat als er wat is en je hebt iemand nodig om te praten dan: BEN IK DR ALTIJD VOOR JULLIE
liekieJ schreef:OpPheLiIa schreef:Heb je je onderschrift weggedaan Li ?
NeeHij is verdwenen
OpPheLiIa schreef:Tnx meiss!!
Garmana schreef:ohh dr zijn verder toch geen ruzies meer hier??
Owja iedereen zegt heel lief dat zn pm box voor mij openstaat maar wil iedereen op het hart drukken dat als er wat is en je hebt iemand nodig om te praten dan: BEN IK DR ALTIJD VOOR JULLIE
Garmana schreef:OpPheLiIa schreef:Tnx meiss!!
Geen dank dat is nou eenmaal wel eens nodig. zo heb ik op dit moment veel steun van iedereen en ik kan best goed met iedereen praten dus stort je hart leegit's save with me
liekieJ schreef:Garmana schreef:ohh dr zijn verder toch geen ruzies meer hier??
Geen dank meid, en dankje!
Garmana schreef:Ik ga slapen ben vandaag genoeg afgebeuld ben het zat.. Doeg lieve mensjes en bedankt voor jullie steun.. tot morge
OpPheLiIa schreef:liekieJ schreef:
NeeHij is verdwenen
Jaa!
OpPheLiIa schreef:Garmana schreef:Ik ga slapen ben vandaag genoeg afgebeuld ben het zat.. Doeg lieve mensjes en bedankt voor jullie steun.. tot morge
DOeiii , slaap lekker