Goedemiddag iedereen! die thrailer is echt zoveel veranderd!
ladylisa
Geplaatst: 29-09-10 13:56
goedemiddag. het is wel lekker weer, ben net even bij snoepie geweest, het si echt al een lekker beertje ik hoop wel op sneeuw dit jaar in de winter, maar ik hou niet van kou haha,... van het weekend komen er wel foto's van mijn teddybeertje snoepie
Flaver, dat extra laagje vet hebben ze nodig om in de winter op temperatuur te blijven, deze beschermd hen nog ietsje beter dan de dikke vacht alleen. Hier gaat de training na de keuringen eind augustus altijd een pitje lager, het afvallen hoeft dan niet meer zo nodig, maar natuurlijk houden we wel in de gaten dat het niet uit de hand loopt. Vooral nu het gevaar van hoefbevangenheid weer erg op de loer ligt.
Van mij mag er ook weer een goede winter met veel sneeuw komen! Heerlijk vind ik dat Veeeeel beter dan die regen-winters die we de laatste jaren zoveel gehad hebben...
lottex
Geplaatst: 29-09-10 18:20
judithjuhh, 'nu het gevaar van hoefbevangenheid weer erg op de loer ligt' is dat typisch aan de winter of wat bedoel je daarmee?
ik vind sneeuw ook wel leuk, maar die regen winters ben ik ook wel zat van mij hoeft het ook niet te gaan ijzelen, ik jou niet zo van dat ijzige sneeuw en die gladde wegen!
Ik hoop wel op een strenge winter hoor, ik wil ijs en sneeuw. Ik hou zo zielsveel van schaatsen, en dan het liefste op natuurijs, zodra er ijs ligt zie je mij hier echt niet vaak meer hoor! dan is het uit school regelrecht naar de ijsbaan en 's avonds tegen 11 er weer af! En sneeuw wil ik ook wel weer, weer proberen te sleeen met Iris ervoor! En met de slee's achter de trekker met de hele familie en dan over de weg hier, hier word namelijk niet gestrooid
Hooi! Ik vroeg me af.. Komt dr ook een keer een Shetmeeting?? Lijkt me wel gezellig met zn alle een stukkie te gaan wandelen met onze kleine haarballen
lottex
Geplaatst: 29-09-10 20:50
xAylie schreef:
sleeen lijkt mij ook echt super, alleen heb ik geen tuig.. zou hout erg graag met kim willen doen ! zweng eraan maken en huppakee slee erachter
bij mij hetzeflde probleem ben nu ook aan het sparen voor een tuigje, maar zal zoiezo pas voor na de winter zijn...
lotte (is dat je echte naam ? ) gelukkig hebben vera, kim en casper een eigenaar die zelf ook een tuigje wil kopen. dus alleen dat nog even voorstellen!
Ik had al boktmeetings afgezocht & ik had niet zoveel zin om meer dan 300 paginas door te bladeren! Dus ik denk, ach, waarom niet gewoon vragen?
SayaJones
Geplaatst: 29-09-10 21:35
Oh, ik zal me ff voorstellen haha
Ik heb sinds begin mei een kanjer van een Shet Twinky is de naam, vosbont & 1.06 hoog! Hij is onder het zadel & voor de kar beleerd Ben nu ook bezig met vrijheidsdressuur
Nog meer wat jullie willen weten? (A)
Oh, btw Sanne is mn naam, zoals jullie al konden raden