Ja ik vier het wel! Niet enorm uitgebreid hoor maar gewoon even gezellig.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mirriejj schreef:Ohh wat een dotje!! Betekend dit dat je ook verder gaat in de agility?
Proficiat Suus!

Veel plezier met je hondje!
 Veel plezier met je hondje!                                                         

weg ontspanning, proefjes gereden met een hyper heethoofd.
  weg ontspanning, proefjes gereden met een hyper heethoofd.  

Ik heb een leuk verjaardagsweekend gehad! Gisteravond nog lekker uiteten geweest met m’n vriend (en hond) als afsluiter.
 Ik heb een leuk verjaardagsweekend gehad! Gisteravond nog lekker uiteten geweest met m’n vriend (en hond) als afsluiter.                                                         

Zo'n zin in ook! Verplicht me zelf er alleen toe het 6 december te mogen doen. Eerst Sinterklaas, is op mijn werk ook heel belangrijk om dat na elkaar te doen.
 Zo'n zin in ook! Verplicht me zelf er alleen toe het 6 december te mogen doen. Eerst Sinterklaas, is op mijn werk ook heel belangrijk om dat na elkaar te doen. Heb daar zo'n hekel aan, ze zijn niet van suiker. Maar tis zo slecht voor het land. Vanavond nog maar even in de bak spelen.
 Heb daar zo'n hekel aan, ze zijn niet van suiker. Maar tis zo slecht voor het land. Vanavond nog maar even in de bak spelen.                                                         

Mandyy schreef:Lief van je Mandy! Hoe gaat het nu met jou? Je bent er vroeg bij met de kerstboom hahaIk vind het nieuwe kapsel van Sjors ook leuk!
Leuk om weer iets van je te horen Ayla!

Gelukkig zag ik nog wel Sjors foto’s voorbij komen. Altijd leuk elkaar te volgen.
 Gelukkig zag ik nog wel Sjors foto’s voorbij komen. Altijd leuk elkaar te volgen.

knappe pony
 knappe pony sterkte
 sterkte Net een heerlijke wandeling met Boris gemaakt. We komen altijd de zelfde hondjes tegen en hij vind dat zo leuk spelen
 Net een heerlijke wandeling met Boris gemaakt. We komen altijd de zelfde hondjes tegen en hij vind dat zo leuk spelen  hij word zwaar... al 1,5 kg gegroeid en zijn vacht word lang.
 hij word zwaar... al 1,5 kg gegroeid en zijn vacht word lang.