Ik mag ze nog niet officieel tot ''mijn'' shetlanders noemen maar waarschijnlijk worden ze het we Jip en Janneke en dan hebben we nog Appie
HalloDie van ons heet luthinEn de namen van een paar shetlanders bij mij in de buurt zijn:simpy, noenoe, max, roosje, whitny en beauty.groetjes
heey,Nou, ik verzorg een kudde shetjes.De namen zijn:Jebby, Jip, Kim, Gina, Bram, Truus, Vera, Popeye.
Mijn verzorgshet heet Money, en mn vorige verzorgshet heet Puck.De andere shets bij Money heten;ToetchiSaskiaRomyMaistroAmor
In zijn paspoort heet ie Arthur van 't pannenhuis Maar ik noem hem gewoon Beery vanwege ze dikke vacht! (lijkt namelijk net een beertje )
Onze shet heet volgens haar papieren Mandy v.d Moppehof echter wij hebben haar gekocht toen ze al Carrera werd genoemd en dit hebben wij zo gelaten.
Onze appaloosa-shetlander(ruintje van 1.05 meter)heet Bobby,afstamming helaas onbekend,groetjes Linda
Ik heb nog geen naam voor mijn veulen (hengst, vorige week naar mij gekomen).Voorlopig zijn zijn namen Diekie of Uk(kie) Ik ben druk aan het denken & verzinnen